Kleitiņa par 10 eiro, topiņš par 5, lūpu spīdums par 2,50. Lētāk tiešām nevar būt! Neticami zemo cenu modes zīmolam "Shein" vien dažu gadu laikā ir izdevies kļūt par interneta iepirkšanās milzi, kuru iecienījuši pircēji visās pasaules malās. Piegādājot preces vairāk nekā 220 valstīs, "Shein" ir kļuvis par vienu no populārākajiem mazumtirgotājiem visā pasaulē. 2023. gada sākumā tā vērtība sasniedza 66 miljardus ASV dolāru, apsteidzot "Zara" un "H&M". Uzņēmuma galvu reibinošie panākumi galvenokārt ir saistīti ar neticami zemajām cenām un spēju ātri reaģēt uz tā saucamajām "mikro tendencēm".
Tomēr, neskatoties uz zīmola panākumiem, pēdējā laikā tas arvien biežāk tiek kritizēts. Šoreiz trauksmes zvanus zvana māmiņas no visas pasaules, kuras satrauc jaunākais bērnu drēbju klāsts "Shein" internetveikalā.
Legingu vietā apspīlēts mini
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv