Aptuveni datējot, kopš 2010. gada pasaulē dominējusi uz pēcpusēm orientēta modes ēra. Tās karognesēja, neapšaubāmi, bija interneta salauzēja, TV šovu zvaigzne Kima Kardašjana, kuras pēcpuse kalpojusi kā plauktiņš šampānieša glāzei, bet kā oda Kimas aizmugurējo vaigu dailei tapusi mūziķes Nikijas Mināžas dziesma "Anaconda". Dibena skaistumu palielināšanas (dēvētas par BBL procedūru) gadījumu skaits pieauga par 77 procentiem un, lai gan lielās krūtis aizmirstas netika, tās tika uzskatītas par garlaicīgu "rakstura" iezīmi. Tagad fokuss ir mainījies.
2016. gadā "New York Post" paziņoja, ka "lielo krūšu mode ir beigusies" – vienlaikus vienkārši un traģiski, jo palielinājās ne vairs krūtis, bet gan pieprasījums pēc to samazināšanas operācijām. Turpat profesore Aleksa Heizena skaidroja, ka 40 procenti sieviešu, kurām veiktas ar krūšu izmēru saistītas operācijas, tagad pieprasa (savā ziņā) pieticīgos B izmēra apjomus (kas vēl pirms pieciem gadiem ir bijis neiedomājams izmērs). Jā, argumenti ir arī praktiski – liels izmērs nozīmē kakla un muguras sāpes: "Pašsaprotami, mazāks bļodiņas izmērs ir daudz ērtāks. Tomēr lielākoties sievietes nevēlas A izmēru, jo tas nav tik ļoti piemērots apģērbiem kā B." Modes arguments ir bijis arī 50 gadus vecajai Līzai Rolandai, kura veikusi krūšu samazināšanas operāciju no D uz B izmēru: "Ja tev ir B izmēra krūtis, vari valkāt jebko. Tas ir perfektākais izmērs. Varu valkāt dziļus izgriezumus un izskatīties seksīga un nevis kā uzpūsta lelle. Un ja vēlies lielākas, vienmēr var uzvilkt "push-up" krūšturi."
Krūšu gaumi nosaka sociālekonomiskais stāvoklis
Pat tad, kad sabiedrības gaume un fokusi mainās, modes industrija mazo izmēru ir uzskatījusi par elegantāko un šikāko. Kalsnajām modelēm vienmēr ir bijis A izmēra pārītis, un modes zīmoli apģērbu vienmēr ir radījuši, piemērojuši tieši šādiem apjomiem. Tāpēc lielo izmēru saimnieces ir bijušas spiestas izvēlēties apģērbu, kas visbiežāk ir par mazu (un izskatās gan izaicinoši, gan vulgāri).
Statistikas dati, protams, ir dažādi. Ne tikai modes dizaineriem patīkot mazie izmēri, apstiprinājis 2015. gadā Malaizijā veiktais pētījums kurā secināts, ka vīrieši ar augstāku sociālekonomisko stāvokli priekšroku dodot mazajām krūtīm. No Lielbritānijas ievākti dati par apetītes saikni ar ķermeņa formām - izsalkušiem vīriešiem lielās krūtis šķietot pievilcīgākas. Šos īpatnējos secinājumus ir izmantojuši arī "YouTube" un citu podkāstu vadītāji, lai argumentētu, ka turīgi vīrieši priekšroku dod mazākiem izmēriem un šī informācija noderēšot Cukura tētuku medībās. Var būt, ka tā ir taisnība, un tomēr, tas, ka viens procents jūsmo par nelielajām krūtīm, nozīmē, ka 99 procentiem joprojām tīk kuplas formas.
Te nu ir laiks un vieta jaunajai aktualitātei jeb "Big Naturals", kas ir par dabiskām un lielām krūtīm. Izdevumi "New York Post", "i-D" vēstī, ka ir sācies karš starp divām frontēm – dibeni vai krūtis! Tiek rakstīts par sievieti, kura izraidīta no restorāna nepiedienīgi dziļa dekoltē dēļ, un jaunais ķermeņu pozitīvisms sociālajā medijā "TikTok" tagad nozīmē atgādinājumu par dabiskām, apjomīgām krūtīm.
Mierinājumam – ķermeņa tendenču slavēšana un/vai noliegšana neko šajā pasaulē nemainīs. Neviens, kurš ir dievinājis pēcpusi, tagad nesāks to nīst. Sievietes auguma aprišu jūsma ir bioloģiska tieksme, ko zinātne mēdz saistīt ar spēju attīstīt jaunu dzīvību. Un vienalga, ka tiek tirgots krūšturis, tāpat produktu reklāmās būs redzami arī citi apaļumi un varbūt, pateicoties "Big Naturalists" "kustībai", modē nāks arī dabiskās pēcpuses.