Franču modes nams "Balenciaga", kopš tajā saimnieko radošais direktors Demna Gvasalia, ir atgriezies pie savas iecienītākās nodarbes – izjokot klientus. Luksusa modes namu novatoriskās idejas ir izslavētas un to preces vienmēr ir bijušas pieejamas par budžetam nežēlīgām cenām. Iemesli visdažādākie, sākot no vērtīgā dizaina, materiāla un patērētajām darba stundām. Minētie aspekti vairs neattiecas uz franču modes namu "Balenciaga", zīmols par tūkstošiem eiro tirgo somas kā miskastes maisus, novalkātus snīkerus (kas tika acumirklī izpārdoti!), "Ikea" zilajām iepirkumu tarbām identiskas somas un tagad ir pienācis laiks dvielim-svārkiem.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit