Fоtо: Shutterstock

Sekojot “Netflix” piemēram, arī “Disney”, “Hulu” un “ESPN+“ neļaus dalīšanos ar parolēm. Tā vietā tiks iekasēta papildu maksa par kontu veidošanu, vēsta CNN.

“Disney” aizliegs dalīšanos ar parolēm, “Hulu” ziņojis, ka ieviesīs papildu ierobežojumus ar kontu dalīšanos ārpus mājsaimniecības no 14. marta. Gan “Hulu”, gan “Disney+“ un “ESPN+“ līgumos jau ir noteikts, ka lietotāji nedrīkst izmantot citu personu lietotājvārdus un paroli.

Vēl līgumos teikts, ka uzņēmums var analizēt lietotāju kontus, lai pārliecinātos, vai tie atbilst paroles koplietošanas noteikumiem. Noteikumu pārkāpēju konti var tikt ierobežoti vai slēgti.

“Disney” izpilddirektors Bobs Aigers esot paziņojis, ka šogad uzņēmums plāno risināt paroļu koplietošanas jautājumu, jo tas palīdzēs attīstīt uzņēmumu.

2022. gada pirmajā pusē “Netflix” piedzīvoja negaidīti krasu abonementu kritumu, raksta BBC. Tam sekoja arī peļņas samazinājums, kas lika domāt jaunus risinājumu skatītāju piesaistei un peļņai.

Uzņēmums nolēma ierobežot dalīšanos ar parolēm, kā rezultātā klienti, kuri iepriekš bija parazitējuši uz citu lietotāju kontiem, nu bija spiesti izveidot savus, atsevišķus “Netflix” kontus. Šis noteikums lēnām tiek ieviests visās valstīs, kurās pieejama platforma. Pateicoties jauninājumam, pagājušā gada beigās atkal strauji pieauga “Netflix” reģistrāciju skaits.

Pavasara sezonā straumēšanas platformai pievienojās vairāk nekā 13,1 miljons abonementu. Tas bija vairāk nekā jebkurā citā ceturksnī kopš 2020. gada. Ļoti daudzi jaunie lietotāji izmantoja pašu lētāko no kompānijas piedāvātajiem plāniem, tajā ietilpa arī reklāmas.

“Netflix” peļņas pieaugums ir ironisks pavērsiens, jo uzņēmums gadiem ilgi atsacījās no reklāmām, uzskatot, ka tāda rīcība sabojātu skatītāja pieredzi, kā arī sarežģītu biznesu un izraisītu problēmas.

“Netflix” vairāku pieņemto jauninājumu ķēdē, paredzētas izmaiņas arī saturā. Platforma eksperimentē ar vairāku pasākumu tiešraižu straumēšanu, lai piesaistītu jaunu auditoriju. Uzņēmums noslēdzis arī 10 gadus ilgu līgumu, lai ieviestu “WWE Raw”, kas ir populārs iknedēļas reslinga šovs.

Avoti:

Читайте нас там, где удобно: Facebook Telegram Instagram !