Supervaroņi apmetņu vietā mēdz valkāt pilotu uniformas. Kāda "TikTok" lietotāja Tanja Stamosa dalījusies ar savu pieredzi, lidojot ar "United Airlines", atklājot, cik pašaizliedzīgs bijis lidmašīnas pilots viņas reisā. Viņš pasūtījis picas pasažieriem, kuri bija spiesti stundām ilgi gaidīt lidostā.
"United Airlines" pasažiere sociālajos tīklos izteikusi atzinību par lidmašīnas pilota cēlo rīcību, kad 13. septembra lidojumā no Sanfrancisko uz Hjūstonu lidmašīna tika novirzīta uz Ņūmeksiku, lai sniegtu medicīnisku palīdzību kādam no pasažieriem. Nākamajā dienā, daloties ar pieredzēto "TikTok" platformā, viņa pastāstīja, ka pēc neplānotās nosēšanās pasažieri bija spiesti vairākas stundas gaidīt lidostā, bet par to saņēma gardu "kompensāciju".
"Mans lidojums no Sanfrancisko uz Hjūstonu šodien noteikti neizvērtās, kā plānots," rakstīja Tanja Stamosa. "Pulksten 16.00 mums nācās veikt ārkārtas nosēšanos Ņūmeksikā, jo vienam no pasažieriem bija nepieciešama steidzama medicīniskā palīdzība. Sūtu savas lūgšanas pasažierim, kuru aizveda ātrā palīdzība. Pēc tam mēs visi tikām izsēdināti no lidmašīnas, un tikai ap pulksten 23.00 beidzot izbraucām no lidostas."
"Mūsu pilots ir absolūti lielisks," uzsvēra Tanja Stamosa. "Viņš par šo situāciju jutās tik slikti, ka pasūtīja 30 picas no vietējās picērijas un pārliecinājās, ka tās tiek piegādātas līdz mums. Viņš rūpējās, lai visi 150 pasažieri būtu paēduši, pirms pats kaut ko apēda," viņa piebilda, izceļot pilota pašaizliedzīgo rīcību.
Sociālo tīklu lietotāji bija vienisprātis, ka, lai arī situācija bija neveiksmīga, pilots ir pelnījis atzinību. Izdevumā "People" aviokompānijas preses pārstāvis sacīja: "Mēs priecājamies redzēt, ka mūsu piloti ir gatavi palīdzēt pasažieriem, kad rodas neparedzēti apstākļi. Lidojums tika novirzīts kāda pasažiera medicīnisku problēmu dēļ, un mēs strādājām, lai klienti pēc iespējas ātrāk turpinātu ceļu uz Hjūstonu."
Izdevums norāda, ka šī nav pirmā reize, kad "United Airlines" piloti izceļas ar cilvēcību. 2022. gadā viens no viņu pilotiem, Džošs Dašovs, mierināja kādu sešus gadus vecu meiteni, kurai lidojuma laikā izkrita zobs. Tā kā izkritušais zobs lidmašīnā nebija atrodams, viņš rakstīja vēstuli zobu fejai ar lūgumu, lai šī vēstule kļūtu par apliecinājumu zoba zaudēšanas faktam.