TikTok tendence
Foto: AP/Scanpix/LETA, Publicitātes foto

Sociālais tīkls "TikTok" publicē 2024. gada Top 3 populārākās aktualitātes. Paskaidrojums tiem, kas palaiduši garām, un atgādinājums uzticīgajiem faniem.

Dzīvnieku mazuļi

Cilvēku sirdis visā pasaulē iekaroja divi apburoši dzīvnieku mazuļi: pundurnīlzirga mazulis Mū Dengs (vairāk lasi šeit) un pingvīns Pesto (vairāk lasi šeit). Abi kļuva par interneta sensācijām, vēl esot tikai dažu mēnešu vecumā.

@therealmrcliff Moo Deng Music Video 🎶 #moodeng ♬ หมูเด้ง Moo Deng Reggaeton - Karat K

"Apburošais Mū Dengs no Taizemes un pārmēru lielais Pesto no Austrālijas ir iekarojuši interneta lietotāju sirdis visā pasaulē," norādīts "TikTok" paziņojumā.

@klaudiajulius

Pesto WHAT DID YOU DO HOMIE!?😭

♬ original sound - sociallyprettyco

Cilvēki aktīvi sekoja viņu ikdienas gaitām, savukārt uzņēmīgi mākslinieki un amatnieki radīja produktus, iedvesmojoties no šiem dzīvniekiem. "Viņu popularitāte pārsniedza vienkāršu interneta tendenci – tā ne tikai apvienoja cilvēkus mīlestībā pret dzīvniekiem, bet arī pievērsa uzmanību dzīvnieku labturības un sugu saglabāšanas jautājumiem," uzsvēra "TikTok" pārstāvji.

"Very demure, very mindful" jeb "ļoti atturīgi, ļoti pārdomāti"

Influencere Džūlsa Lebrona (@joolieannie) sociālajos tīklos negaidīti piedzīvoja popularitātes vilni, kad viņas video ar atgādinājumu būt "ļoti atturīgiem, ļoti pārdomātiem" noskatījās vairāk nekā 54 miljoni cilvēku (plašāk par to lasi šeit).

@joolieannie #fyp #demure ♬ original sound - Jools Lebron

Lai gan šī frāze no viņas lūpām izskanēja jau 2024. gada augustā, tā kļuva tik "lipīga", ka "Dictionary.com" to pasludināja par 2024. gada vārdu.

Vārdu "demure" savam leksikonam pievienojušas daudzas slavenības, tostarp Olīvija Rodrigo, Lindsija Lohana un Hloja Kardašjana. "Šī tendence ne tikai radīja jaunu frāzi, bet arī iedvesmoja pašizpausmei un ietekmēja citas modes un uzvedības tendences," norādīja "TikTok" savā paziņojumā.

"Very demure, very mindful" nav tikai frāze, bet gan uzvedības stils, kas definēja jaunu pieeju pieticībai un apdomīgumam sociālajos tīklos un ārpus tiem.

Gurķis ir dzīvesveids

Kanādas influenceris Logans Moffits 2024. gadā ieguva milzīgu atpazīstamību, pārkāpjot dzimtenes robežas. Viņa specializācija – gurķu salāti – kļuva par globālu fenomenu (vairāk lasi šeit). Savos videoklipos Moffits izmanto trīs galvenās sastāvdaļas: gurķi, tā griezēju un caurspīdīgu burku. Viņa populārākais video ir guvis vairāk nekā 43 miljonus skatījumu.

@logagm

Another new cucumber recipe alert🚨

♬ original sound - Logan

Tendence bija tik spēcīga, ka vairāki pārtikas veikali piedzīvoja gurķu trūkumu. ASV veikals "FreshDirect" ziņoja, ka 2024. gada jūlijā gurķu pārdošanas apjomi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu pieauga par 172 procentiem.

"2024. gadā "TikTok" turpināja noteikt, kā mēs atklājam, radām un veidojam saikni ar video palīdzību," sacīja vietnes satura vadītājs Džeimss Staffors. "Mūsu globālā kopiena šogad ir iedvesmojusi un izklaidējusi, vienlaikus saglabājot apņemšanos veidot pozitīvu un iekļaujošu vidi, kurā ikviens var gūt prieku, izteikt savu balsi un izcelties."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!