Fitnesa treneris un uzturzinātnes entuziasts Lauris Mičulis šonedēļ parūpējies par viļņošanos pašmāju "TikTok" aprindās – viņš publiskojis tīkla mārketinga kompānijas "NL International" (NL) Latvijas atzara iekšējo čatu, kurā pārdevējas spriež, kā potenciālajām klientēm pavēstīt par labumiem produktos. Mičulis atklāj, ka pašas pārdevējas nereti nemaz nezina, no kā sastāv viņu tirgotie uztura bagātinātāji, kurus tautā mēdz saukt par "brīnumpulverīšiem".
Savā materiālā treneris Mičulis piedāvā ieskatu kompānijas darbinieču iekšējā čatā, lai, kā pats saka, parādītu, kāda ir darbinieču izpratne par pašu tirgotajiem produktiem.
Publiskotajai sarakstei nav nosakāms datums un laiks, taču saruna starp izplatītājām vedina domāt, ka viņas apspriež kādu uzņēmuma jaunumu, par kuru pašām zināms gaužām maz. Viena no tīkla mentorēm Signe Sproga piedāvā kolēģēm atlikušo informāciju vienkārši "iegūglēt", savukārt, ja kāds jautā precīzāku vielu sastāvu procentos, katram gadījumam allaž var teikt, ka aktīvo vielu sastāvs produktā ir "puse uz pusi".