"Ar šīm inforgrafikām mēs vēlamies iespējami vienkāršākā, uzskatāmākā veidā izskaidrot mehānismu, kas organizē pacientu plūsmu, medicīniskās palīdzības saņemšanas kārtību un arī to, kāpēc neatliekamās palīdzības saņemšanai var būt nepieciešamas vairākas stundas," norāda slimnīcas valdes priekšsēdētāja Anita Slokenberga.
Kā atzīst slimnīcas Neatliekamās medicīnas un pacientu uzņemšanas klīnikas vadītājs Aleksejs Višņakovs, slimnīcā visbiežāk neatliekamās palīdzības posmā pacientu neapmierinātība saistās ar gaidīšanas laiku: "Mūsu klīnikā diennaktī pēc palīdzības vēršas ap 250 cilvēkiem, ik pēc 6 – 7 minūtēm klīnikā nonāk jauns pacients, ir brīži, kad vienas minūtes laikā tiek ievesti vairāki. Cilvēki ne līdz galam izprot to, kāpēc vieni palīdzību saņem ātrāk, bet citiem jāgaida."