"Superfoods" ir salīdzinoši jauns termins, ko izmanto, lai runātu par uzturvielām bagātiem pārtikas produktiem, kuri ir īpaši vērtīgi veselībai un labsajūtai. Taču jāatzīst – tādu "superfoods" īsti nav, raksta "Healthline". Tas ir jēdziens, kurš izveidots mārketinga nolūkos, lai ietekmētu ēdiena tendences un pārdotu produktus. Nepastāv tikai viens pārtikas produkts, kurā būtu viss labai veselībai nepieciešamais, taču nevar noliegt, ka ir pārtikas produkti, kurus, pateicoties to labajām īpašībām, ir vērts iekļaut savā ēdienkartē.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit