Foto: Publicitātes attēls
Režīms ir viena no svarīgākajām lietām, kas palīdz uzturēt bērna fizisko un psihoemocionālo veselību. Taču šobrīd dienas režīma izstrādāšana un uzturēšana sagādā īpašas problēmas, jo bērni, līdz ar aizvadīto mācību gadu, kas pavadīts mājās un garo vasaras brīvlaiku, no tā ir atraduši. Kā organizēt bērna režīmu, atgriežoties klātienes mācībās, lai veicinātu produktivitāti un mazinātu izdegšanu, skaidro Pusaudžu un jauniešu psihoterapijas centra psihologs Jānis Lapa.

"Bērni pēc dabas ir radīti tā, lai viņiem patiktu un gribētos mācīties, būt iesaistītiem un aktīviem. Ja viņam tiks nodrošinātas atbilstošas aktivitātes, atbalstoši vecāki un veselīgs dienas režīms (miegs, ēdiens, fiziskā slodze), tad vairumam bērnu nebūs grūtību atgriezties klātienes ritmā un grafikā, pat pēc ilgstoša pārtraukuma," skaidro psihologs.

Kas traucē bērniem būt produktīviem?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!