Uzņēmumi strādā, lai panāktu, ka tieši to produkti starp citiem izceltos – tiek piemeklētas īstās krāsas, izdomāti orģināli nosaukumi un pievienotas pievilcīgas frāzes. Eksperti apgalvo, ka etiķete pilnībā atspoguļo produkta sastāvu un enerģētisko vērtību, bet mūsdienu dinamiskajā laikā pircējiem bieži vien ir tendence paļauties tikai uz atsevišķām frāzēm, "fit", "bez pievienota cukura", "samazināts tauku daudzums", aizmirstot, ka tik un tā ir jāpēta produkta sastāvdaļu apraksts un kaloriju daudzums.
Kas ir jāzina par uzturvērtības un veselīguma norādēm uz iepakojuma
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit