sula etiķete marķējums iepirkšanās
Foto: Shutterstock
Lielveikalu plauktos ir tik daudz un dažādu viena veida produktu, ka atrast labāko un sev piemērotāko var būt teju neiespējamajai misijai pielīdzināms darbiņš. Pirmais palīgs ceļā uz izvēli ir iepakojums un etiķete, pie kuru izveides uzņēmumi strādā jo īpaši. Galvenais jautājums, cik lielā mērā var paļauties uz to, ka etiķete tiešām atspoguļo reālo produkta sastāvu un garantē reklamēto pozitīvo ietekmi?

Uzņēmumi strādā, lai panāktu, ka tieši to produkti starp citiem izceltos – tiek piemeklētas īstās krāsas, izdomāti orģināli nosaukumi un pievienotas pievilcīgas frāzes. Eksperti apgalvo, ka etiķete pilnībā atspoguļo produkta sastāvu un enerģētisko vērtību, bet mūsdienu dinamiskajā laikā pircējiem bieži vien ir tendence paļauties tikai uz atsevišķām frāzēm, "fit", "bez pievienota cukura", "samazināts tauku daudzums", aizmirstot, ka tik un tā ir jāpēta produkta sastāvdaļu apraksts un kaloriju daudzums.

Kas ir jāzina par uzturvērtības un veselīguma norādēm uz iepakojuma

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!