galds telefons konfektes
Foto: Shutterstock
Latvijas Televīzijas raidījuma "Revidents" skatītāji novērojuši, ka, pierakstoties pie ārsta telefoniski, brīvie pieraksta laiki pie ārstiem un speciālistiem dažkārt atšķiras no tiem, kas ir pieejami internetā. Veselības centru apvienības (VCA) Klientu apkalpošanas speciāliste Lolita Ķerve skaidro, kāpēc.

Iemesli šādai situācijai varētu būt vismaz trīs. Viens no tiem ir pavisam vienkāršs - elektroniskā pieraksta sistēma tiešsaistē ir savienota ar kalendāru un, tikko kā pacients zvanot vai reģistratūrā ir atteicies no iepriekš veiktā pieraksta laika, kalendārā tas parādās kā brīvs.

"Tāpēc arī var būt situācija, ka es, piemēram, šajā brīdī skatos internetā un ārstam nav brīvu laiku, bet pēc 15 minūtēm piezvanu uz zvanu centru, un tur darbinieks šo brīvo laiku ierauga," raidījumam skaidroja Lolita Ķerve.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!