Janvāra sākumā Lielbritānijas lielveikalu tīkls "Morrisons" nāca klajā ar paziņojumu, ka turpmāk uz piena produktiem vairs nebūs norādīts izlietošanas termiņš, bet gan datums, līdz kuram to vislabāk izmantot, atsaucoties uz "The Guardian", raksta "Huffington Post". Tā vietā patērētāji aicināti izmantot tā saukto "smaržas testu", pēc kura tad arī noteikt, vai govs piens vēl ir dzerams. Mērķis –novērst absolūti nevajadzīgu pārtikas laišanu zudībā.
Arī Kristena Gibsone, Arkanzasas Universitātes profesore pārtikas zinātnē, uzsvērusi, ka meklēt veidus, kā samazināt pārtikas nonākšanu atkritumos, ir ārkārtīgi svarīgi. Tāpat speciāliste norādījusi, ka arī uz produktu iepakojumiem lasāmie termiņi var būt mulsinoši, taču, viņasprāt, aicinājums izmantot "smaržas testu" var patērētājos radīt zināmu apjukumu.