Jūs kādreiz esat zvanījuši uzticības tālrunim? Ja esat, vai aizdomājāties par to, kas jūs uzklausa otrā galā? Kā konsultanti tiek galā ar tik emocionāli smagu darbu? Kur viņus atrod, kā cilvēki nonāk šajā darbā, un vispār – vai tiešām pie telefona sēž tikai profesionāli psihologi? Par to visu stāsta pieaugušo krīzes centra "Skalbes" vadītāja Anda Švinka.
Pirmos uzticības tālruņus ieviesa 20. gadsimta sākumā, un tie nebija paredzēti plašam psiholoģiskam atbalstam. Piemēram, pirmo uzticības tālruni ASV ieviesa mācītājs Gerijs Vorens morālai un psiholoģiskai palīdzībai cilvēkiem, kas atrodas suicidālas krīzes stāvoklī. Eiropā uzticības telefoni sāka parādīties pēc 1948. gada. Šobrīd uzticības tālrunis (vai krīzes tālrunis) pirmkārt ir dienests, kas sniedz psiholoģisku un emocionālu palīdzību un atbalstu jebkādās krīzes situācijās – konflikti, stress, trauksme, panika, bailes, depresija, sarežģītas dzīves problēmas un pirmspašnāvības stāvoklis.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv