Attēli, kuriem dzīves laikā cilvēks tiek pakļauts, spēj ievērojami ietekmēt pieredzi. Saskaņā ar pētījumiem, redzot cita sāpes, cilvēka smadzenēs aktivizējas ar tām saistīti neironu tīkli, un izraisa emocijas un uzvedību, kas atbilst sāpju izjūtu pieredzei. "Journal of Consumer Research" skaidrots, ka līdzīga ietekme ir arī attiecībā uz pārtikas patēriņu. Redzot attēlus ar, piemēram, picas tuvplānu un modeli ar to mielojoties, skatītājs mēdz atcerēties paša pieredzi, garšu, smaržu un citas detaļas. Tas ir būtiski tajā aspektā, ka šīs atmiņas var likt pašam justies paēdušam un atvieglot veselīga uztura ievērošanu. To apstiprina žurnāla "Science" publikācija par 2010. gada eksperimenta rezultātiem, kad cilvēkiem lika iedomāties apēdam trīs vai 30 šokolādes konfektes "M&M" un pēc tam viņiem tika izsniegts trauks ar šiem saldumiem. Tie, kuri domāja par 30 konfektēm, apēda mazāk saldumu un ātrāk jutās piesātināti, nekā tie, kuri domās apēda tikai trīs.
Veselība
Skatoties, kā ēd citi, varot notievēt
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit