Esam pamanījuši, ka vairākos "TikTok" videoklipos visai neglītā kārtā tiek nozākāti apģērbu veikali. Proti, tiek sacīts, ka drēbes ir netīras, valkātas un saplēstas, nopirkt izcili baltu T kreklu esot neiespējamā misija. It sevišķi atlaižu laikos! Bet skaidrs, ka pats apģērbu veikals šādus "pigorus" neizstrādātu un nav nemaz tik melns, kā to pataisa. Pie šiem un citiem nesmukiem vainīgi esam vien mēs paši – klienti! Kā to mainīt? Kas jāņem vērā? Kāds īsti ir "perfekts klients"? Par to šoreiz lai runā etiķetes eksperte, H&M un "Apranga" grupas pārstāvji.
Realitāte ir tāda, ka nereti sievietes pielaiko drēbes un nosmērē tās ar lūpukrāsu, tonālo krēmu, sevis mierināšanai piemēra mazāka izmēra apģērbu, nekā vajadzētu... Šo uzskaitījumu noteikti varētu turpināt un turpināt. Un tas, protams, noved pie manāmi nosmērētām vai pat saplēstām drēbēm. Un kas notiek tālāk? Tās visdrīzāk tiek paslēptas lielajos drēbju kalnos. Un tā, protams, nav pareiza rīcība! Kas šajās problēmsituācijās ir vainīgs: veikals vai nepieklājīgais klients?
"Mēs vienmēr cenšamies piedāvāt saviem klientiem vislabāko iespējamo iepirkšanās pieredzi, tāpēc aicinām savus klientus mūs informēt, ja viņi atrod kādu preci, kas nav tādā stāvoklī, kādā tai vajadzētu būt," komentāru par šo problēmu sniedz H&M komunikācijas komanda. Lai neradītu antireklāmu H&M veikalam, vēršam uzmanību, ka par šo veikalu kritizējoši "TikTok" video nav atrodami. Mēs izvēlējāmies uzrunāt šī tirdzniecības uzņēmuma pārstāvjus, jo šis pavisam noteikti sieviešu vidū ir zināms un plaši apmeklēts veikals.
Vai tas nozīmē, ka klientiem jāievēro kāda noteikta etiķete?
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv