Uzzināt, ka kāds cits par telefona pieslēgumu maksā divreiz mazāk nekā tu, protams, ir bēdīgi. Ir taču būtiska atšķirība – vai maksā 20 eiro vai astoņus eiro par vienu un to pašu tarifa plānu. Vai tas maz ir legāli, ka pie viena un tā paša operatora rēķina maksa var būtiski atšķirties? Piemēram, "Delfi" abonements visiem klientiem maksā vienādi, tas pats attiecas uz "Go3" pakalpojumu. Bet kāpēc klientu "dalīšana" notiek, saņemot mobilo sakaru operatoru pakalpojumus? Un ko tad īsti klientam darīt, lai par rēķinu maksātu mazāk, proti, lai iegūtu labāku piedāvājumu? Par to visu šajā rakstā!
Lasītāja Dina stāsta, ka jau vairākus gadus par telefona pieslēgumu maksā teju 20 eiro, konkrētā operatora X (nesauksim operatoru vārdā, lai neradītu aizspriedumus un neveicinātu antireklāmu) kliente viņa ir jau vairāk nekā gadus. No paziņām uzzinājusi, ka citi par šādu tarifa plānu maksā no 10 līdz 15 eiro, ar uzsvaru – pie tā paša operatora. Dina raksta: "Man tas īsti līdz galam nav skaidrs – kāpēc tas tā ir? Kāpēc notiek šāda klientu dalīšana? Cilvēks, kurš ir kautrīgs un introverts, nekad nepratīs izdiedelēt zemāku cenu. Bet, re, tie, kuri ir bravūrīgi, zina, kur piezvanīt un ko pajautāt, dabū pieslēgumu par kapeikām. Nav runa par īpašajiem piedāvājumiem – jaunais klients, mēneša lielā atlaide, kāds īpašais piedāvājums..."
"Delfi" mēģina rast atbildes uz sasāpējušiem jautājumiem un piedāvā iepazīties ar vairākiem pieredzes stāstiem, kā izdevies ietaupīt.
Vai tas ir pārkāpums? Atbildi sniedz PTAC
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv