Neparastais stāsts kādā jaukā dienā aizsākās vienā no Maskavas tehnikas hipermārketiem Media Markt, kad tā darbinieki veļas mašīnā atrada vientuļu noklīdušu surikatiņu.
Viņš bija pūkains, eksotisks un, protams, pārbijies. Taču pēc raksturīgās stājas bija skaidrs, ka tas ir surikats. Zoodārza darbinieki nolēma viņu nosaukt par Grišu, izsludināt saimnieka meklēšanu, bet, kamēr tas nav atradies, mīlēt kā miesīgu bērnu.
Saimnieks atradās ļoti drīz - pateicoties visvarenajam internetam un Grišas popularitātei sociālajos tīklos, surikata saimnieks pieteicās jau pēc divām dienām.
Kopš tā laika pagājis jau pusgads, bet Media Markt darbinieki Grišu nav aizmirsuši, tāpēc, iestājoties pavasarim, nolēma viņu izprecināt.
Precinieks Griša kļuva par vēl lielāku interneta zvaigzni, jo ne katru dienu soctīklos tiek izsludinātas surikatu kāzas. Kas tik Grišam netika piedāvāts sievas vietā, tomēr dzīvnieciņš pretojās "jauktajām laulībām" un pacietīgi gaidīja savu īsto un vienīgo.