Svarīgākā detaļa pļaujmašīnā ir tās asmens. Ja tas ir pareizi kopts un pietiekami ass, mauriņš tiek nopļauts kvalitatīvi un precīzi. Savukārt, pļaujot ar trulu asmeni, zāles stiebri tiek sabojāti (mauriņš pēc tam izskatās kā izbalējis, jo tiek izsista zaļā masa). Neass pļaušanas mehānisms arī noslogo dzinēju un rada lielāku degvielas patēriņu.
Kad asināt mauriņa pļaujmašīnas asmeni?
Ja mauriņš sāk izskatīties nelīdzens un izbalējis, zāle ir vienkārši nocirsta, nevis nopļauta. Tā ir pazīme, ka būtu pēdējais laiks uzasināt pļaujmašīnas asmeni vai pat to nomainīt. Arī lielāks degvielas patēriņš liecina par to, ka asmens jāuzasina.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit