Ziemassvētku reklāmā, ko radījis britu veikalu tīkls "John Lewis", redzams, kā sunītis lēkā pa batutu un bauda neparasto piedzīvojumu. Reklāmas veidotāji tādējādi ziņo, ka tieši viņu veikalu tīklā ikviens var atrast kādu dāvanu, kas patiks katram.
Taču neilgi pēc tam, kad reklāmu ieraudzījuši iedzīvotāji, kādā šķirnes suņu meklēšanas portālā Lielbritānijā sākusies teju vai negaidīts interesentu pieplūdums. "Birmingham Mail" vēsta, ka interese tieši par bokseru šķirnes sunīti palielinājusies par vismaz 160 procentiem. Vēstīts, ka 9. novembrī, kad publicēta reklāma, meklējumu skaits portālā bijis 469, kamēr nākamajā dienā tas strauji palielinājies uz 1220 meklējumiem, 13. novembrī sasniedzot pat 1511 meklējumu.
Dzīvnieku aizstāvji gan brīdina, ka suns jebkurā gadījumā jāizvēlas apdomāti, ne spontāni, jāapsver visas šķirnes priekšrocības un rakstura īpašības. Kāda no dzīvnieku patversmēm Lielbritānijā pat esot izteikusies, ka viņi būtu "pārpludināti" ar pamestiem bokseriem, tiklīdz saimniekiem pazustu interese par suņiem.
Kas tad raksturīgs bokseriem un ko neparāda skaistā Ziemassvētku reklāma? Bokseriem ir raksturīga siekalošanās un visai nekārtīga ēšana. Tieši tie tiekot minēti kā iemesli, kāpēc cilvēki visbiežāk atsakās no saviem mājas mīluļiem, jo sākotnēji neapzinājās, ka vizuāli skaistajam, apburošajam sunītim varētu būt tādas darbības.
Kenelkluba sekretāre Karolīne Kisko portālam sacījusi: "Interese par bokseru šķirni kopš reklāmas translēšanas sākuma ir neparasti liela, kamēr interese par citām suņu šķirnēm palikusi nemainīga. Kamēr "John Lewis" reklāma precīzi atspoguļo boksera rotaļīgo un mīļo dabu, neviena reklāma nespēj radīt pilnīgu priekšstatu par to, kāda ir jebkura suņu šķirne. Ir svarīgi, ka cilvēki iepriekš izpēta vēlamo suņu šķirni."
Tas gan nenozīmējot, ka cilvēkiem nevajadzētu uzņemties rūpes par šiem suņiem, taču arī bokseru patversmes pārstāve Betija Hoda pastāstījusi: "Bokseri ir absolūti brīnišķīgi, taču mēs baidāmies, ka nākamajā gadā reklāmas radītā interese par suņiem mazināsies un patversme būs pilna ar šiem suņiem."
Reklāma vietnē "YouTube" skatīta jau gandrīz 20 miljonus reižu.
Atgādinām, ka seriālu, filmu un, kā redzams šajā gadījumā, arī reklāmu dēļ dažādu šķirņu suņu popularitāte strauji palielinās. Par to, kāda bijusi, piemēram, filmas "Bēthovens" un "101 dalmācietis" ietekme, plašāk lasiet šeit.