Foto: Privātais ahīvs

Divi bērnības dienu draugi – Raimonds Veiss un Kristiāns Kaktiņš – pirts biznesā nonāca pavisam nejauši. Kādu dienu sazvanījušies un nolēmuši apbraukāt Latviju ar mērķi apskatīt dažādas pārvietojamo pirts ēku ražotnes, jo bijusi doma ar laiku pašiem iegādāties šādu pirti. Taču neplānoti tas viss novedis līdz savam uzņēmumam – termokoka pirts zīmolam "Madera Masters".

Kāpēc Latvijas pārvietojamo pirts ēku ražotņu apskatīšana abus draugus noveda pie sava uzņēmuma? "Tas, ko mēs redzējām, mums lika aizdomāties, ka daļa ražotņu rada pirtis nevis, lai klients saņemtu skaistu un kvalitatīvu produktu, bet vienkārši klasisku koka būdiņu ar krāsni. Bija pamanāms, ka ir iespējams veikt daudz un dažādus uzlabojumus. Protams, nevēlamies teikt, ka citi ražotāji nav labi, atzīstam, ka ir pat ļoti labi, bet kopumā situācija pirts ražošanas nozarē ir iespējams uzlabot, un ceram, ka ar savu produktu esam radījuši ko jaunu," atklāj zīmola "Madera Masters" veidotāji.

Viņus visvairāk pārsteidzis tieši tas, ka gandrīz visiem ražotājiem rinda, lai iegādātos pirti, bija no pusgada līdz gadam un pat ilgāk. Tā arī Raimonds un Kristiāns atskārtuši, ka Covid-19 situācijas dēļ cilvēki beidzot aktīvi var pievērsties saviem īpašumiem, lai tos labiekārtotu. Bija novērojams, ka koka pirtis un kubli kļūst arvien aktuālāki, līdz ar to pēc šiem produktiem ir milzīgs pieprasījums.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!