uzkopšana, vannasistaba, tīrīšanas līdzekļi
Foto: Shutterstock
Mājokļa pārvērtību un uzkopšanas videoklipi ir tik hipnotizējoši, ka, reiz sākot skatīties, to var turpināt stundām ilgi. Tie nomierina, iedvesmo. Taču, lai arī tajos patiesi var smelties kādu iedvesmu un paņēmienu, kuru pielietot savās mājās, visam redzētajam vienmēr jāpieiet ar veselīgu kritiku.

Dažkārt cilvēki rada saturu, kas, lai gan šķietami neparasts un interesants, patiesībā ir aplams. Tieši tādēļ tas piesaista citu uzmanību. Šāds ir arī vietnē "TikTok" esošais trends, kas dēvēts par "Product overload" jeb produktu pārslodzi. Tas ierosina vannasistabas uzkopšanas darbos vienlaikus pielietot lērumu dažādu tīrīšanas līdzekļu. Videoklipos redzams, kā vannā vai tualetes podā tiek iztukšoti desmitiem dažādu produktu, tādējādi radot teju mākslu – krāsas sajaucas ar krāsām, tekstūras ar tekstūrām. Pašlaik mirkļbirkai #productoverload sociālajā medijā ir vairāk nekā 780 miljonu skatījumu, kas liecina, ka trends cilvēkiem šķiet interesants. Bet cik daudzi apzinās tā melno pusi?

@cleaningmamabee Reply to @frenchcleaner.asmr 🐝🦎🔥❄️🎀 #emojiclean request for one of my favorite #cleantok supporters! thank you love😘 #ThatCloseMessenger #toiletclean #cleaningasmr #productoverload #asmrcleaning #asmrvideo #cleaningtherapy4u #satisfyingcleans #cleaningtiktok #cleantok #scrubbingasmr #scrubbing #toiletscrub #asmrcleaningvideo #clean #cleaning #spongesqueezing #spongeasmr #fypシ゚viral #fypシ #foryou #foryoupage #xyzbca #satisfying #oddlysatisfying #colorfulcleaning #mixingchemicals #mixing ♬ original sound - Cleaning Mama Bee🐝

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!