Dažkārt cilvēki rada saturu, kas, lai gan šķietami neparasts un interesants, patiesībā ir aplams. Tieši tādēļ tas piesaista citu uzmanību. Šāds ir arī vietnē "TikTok" esošais trends, kas dēvēts par "Product overload" jeb produktu pārslodzi. Tas ierosina vannasistabas uzkopšanas darbos vienlaikus pielietot lērumu dažādu tīrīšanas līdzekļu. Videoklipos redzams, kā vannā vai tualetes podā tiek iztukšoti desmitiem dažādu produktu, tādējādi radot teju mākslu – krāsas sajaucas ar krāsām, tekstūras ar tekstūrām. Pašlaik mirkļbirkai #productoverload sociālajā medijā ir vairāk nekā 780 miljonu skatījumu, kas liecina, ka trends cilvēkiem šķiet interesants. Bet cik daudzi apzinās tā melno pusi?
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit