viesnīca, apkalpošana numuriņā
Foto: Shutterstock

Izrādās, ka daudzi, kas atpūtas laikā nakšņo viesnīcās, šo laiku vēlas izbaudīt pēc iespējas labāk, pieprasot viesnīcu darbiniekiem izpildīt arī visnotaļ dīvainus lūgumus, vēsta "Independent".

Aptaujā par dīvainākajiem un neparastākajiem viesu lūgumiem piedalījušās 4000 viesnīcas visā pasaulē.

Piemēram, kāds no viesiem bija lūdzis darbiniekus piepildīt numuriņa vannu ar franču zīmola "Evian" minerālūdeni. Kāpēc? Jo viņš vēlas, lai viņa bērni varētu mazgāties tīrākajā no tīrākajiem ūdeņiem.

Gana daudz dīvainu lūgumu viesnīcu darbinieki saņēmuši saistībā ar gastronomiskajām izvirtībām. Atpūtnieki, piemēram, norādījuši, ka vēlas, lai viesnīcas piedāvājumā tiktu iekļauts arī svaigs kazas piens un kaviāra hotdogs. Kāds no viesiem, pasūtot apkalpošanu numuriņā, lūdzis atnest pat piedegušus grauzdiņus. Vēl kāds cits – sagādāt divus kilogramus banānu.

Tiesa, ne viss grozās tikai ap cilvēku ēdienu. Viesi vēlas, lai arī viņu mājdzīvnieki tiek lutināti. Bijuši vairāki pieprasījumi arī pēc pielāgotām ēdienkartēm mīluļiem, kas nesatur alergēnus – lipekļus vai piena produktus.

Lai arī viesu vēlmes ir dīvainas, viesnīcu īpašnieki piedomā par to, kā tās apmierināt. Piemēram, uzņēmums "W Osaka" ir instalējis pogu "Jebko/Jebkurā laikā", kuru piespiežot, viesi var pasūtīt iecerēto un nebaidīties no atteikuma. Bet kāds spa centrs Maljorkā "Hospes Maricel & Spa Palma de Maljorca" piedāvā skaistumkopšanas pakalpojumu, kura laikā viesi var baudīt sejas kopšanas procedūru turpat savā istabiņā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!