Vietne "Hotels.com" publicējusi ikgadējo "Hotel Room Innsights" ziņojumu, kurā apkopotas arī lietas, kuras viesi aizmirsuši numuriņos. Pirms sākam aplūkot dīvainākās no lietām, lieti noderēs atgādinājums – pirms izrakstīšanās noteikti pārbaudi savā numuriņā visu, sākot no atvilktnēm un beidzot ar pagulti.
"Mēs zinām viesnīcas, tas ir mūsu nosaukumā. Lūdzot viesnīcām atklāt savus noslēpumus, mēs atklājām, ka šīs "atziņas" patiešām ir iedvesmojušas pakalpojumus, kas šodien ir pieejami viesiem," tā "Travel + Leisure" sacījusi Melānija Fiša, "Hotels.com" Globālās sabiedrisko attiecību nodaļas viceprezidente. "No viesnīcu konsjeržiem līdz mājdzīvnieku dziedniekiem – viesnīcas apmierina ceļotāju unikālās prasības, kas var kļūt arī par normu."
Taču ķeroties vērsim pie ragiem – ko interesantu cilvēki aiz sevis atstāj jeb aizmirst viesnīcu numuriņos? Kā norāda ziņojums, visizplatītākā lieta nemaz nav tik pārsteidzoša – tā ir netīrā veļa. Iespējams, atstāta pat ar nolūku? Citi itin bieži aizmirsti priekšmeti ir dažādu ierīču lādētāji, kosmētika, vannasistabas piederumi.
Taču ir arī daži visai interesanti gadījumi. Visdārgākās lietas, ko cilvēki aiz sevis atstājuši, ir "Rolex" pulkstenis, "Birkin" zīmola soma un vēl cits sešu miljonu dolāru vērts pulkstenis. Kādi viesi pat pamanījušies numuriņā atstāt cāli un ķirzaku, kas, par laimi, pēcāk gan atgriezās pie saviem likumīgajiem saimniekiem.
Tāpat gadījies, ka viesi aiz sevis atstājuši ģipsi pilnā kājas garumā, un 10 procenti viesnīcu ziņoja, ka viesi aizmirsuši savas zobu protēzes. Tāpat cilvēki aizmirsuši rīsu vārāmo katlu, pat automašīnas riepas, blenderi un celtniecības caurules.
Tiesa, cilvēki liek brīnīties ne tikai par to, ko atstājuši viesnīcas numuriņos. Nobrīnīties liek arī tas, ko viesi lūdz viesnīcu darbiniekiem savā apmešanās laikā. Kāds viesis, piemēram, lūdzis piepildīt numuriņa vannu ar franču zīmola "Evian" minerālūdeni. Kāpēc? Jo viņš vēlas, lai viņa bērni varētu mazgāties tīrākajā no tīrākajiem ūdeņiem. Vairāk par to lasi šajā rakstā.