Trešajā adventē, 15. decembrī, pie iepirkšanās centra "Akropole Rīga" pulcējas ļoti daudz ļaužu – pirmo reizi Latvijā ieradās leģendārā "Coca-Cola" Ziemassvētku kravas automašīna un Ziemassvētku vecīša komanda, radot pamatīgu sastrēgumu apkārtējās ielās.

Kā novēroja "Delfi", šis bija ļoti gaidīts notikums – jau labu brīdi pirms oficiālā sākuma veidojās garas rindas gan uz Ziemassvētku auto izstaigāšanu, gan uz īpaši veidotām fotografēšanās platformām.

Īpašu sajūsmu raisīja iespēja satikt Ziemassvētku vecīti, kurš devās pastaigā pa pasākuma teritoriju un nevienam neliedza iespēju nobildēties kopā. Vien retais neizmantoja iespēju pačukstēt vecītim par savām svētku vēlmēm – iespējams, tās piepildīsies! Priecīgo kņadu un ilgo gaidīšanu garās rindās papildināja arī vairākas citas aktivitātes un konkursi, par kuriem ar vieglu humoru un izklaidējošu svētku noskaņu prasmīgi rūpējās pasākuma vadītājs Jānis Kozlovskis.

Jau vēstīts, ka Ziemassvētku karavānas tūre cauri Baltijas valstīm šogad iemieso dāsnuma un labestības vērtības, ko atklāj arī kampaņas vadmotīvs "Pasaulei vajag vairāk Ziemassvētku vecīšu!" – pasākumā darbojās īpašs "Labestības automāts", kurā, nospiežot ziedošanas pogu un paužot savu vēlmi ziedot Ziemassvētku maltīti kādam, kam tā nepieciešama visvairāk, "Coca-Cola" ziedo biedrībai "Žēlsirdības misija Dzīvības ēdiens". Arī no pasākuma laikā izlietoto dzērienu iepakojumiem depozīta maksa tiks novirzīta labdarībai.

Foto: LETA

"Coca-Cola" Ziemassvētku furgona tradīcija aizsākās 1995. gadā, kad pirmo reizi tika izveidota reklāmas kampaņa ar izgaismotiem, svētku noskaņās dekorētiem kravas auto. Šie auto kļuva par Ziemassvētku simbolu un ik gadu apceļo dažādas valstis, priecējot ar svētku noskaņu un īpašām aktivitātēm.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!