<a rel="cc:attributionURL" href="http://www.flickr.com/photos/3059349393/">Emilio Labrador</a> / <a rel="license" href="http://creativecommons.org/licenses/by/2.0/deed.en">cc</a>
Brīvdienas un atvaļinājums - tas ir laiks, kad būtu jāatpūšas no ikdienas un trakajiem. Tomēr arī vistālākajā pasaules malā neviens nav paglābts no dīvaiņiem. Un nekad nevar zināt, vai patiesībā dīvainis neesi tu pats.

Ceļojumu aģentūras "Thomas Cook" darbinieki apkopojuši dažādus dīvainus iemeslus, kādus minējuši viņu klienti, paužot sašutumu par, viņuprāt, neizdevušos atpūtu un pieprasot atdot samaksāto naudu.

  • Manuprāt ceļvedī būtu jāpaskaidro, ka vietējā pārtikas preču veikalā netiek tirgoti pienācīgi cepumi, piemēram piparkūkas vai biskvīti ar krēma pildījumu.
  • Slinkie Puerto Valartas veikalnieki aizver savas bodītes pēcpusdienās. Man bieži kaut kas jāpērk "siestas" laikā, tādēļ to vajadzētu aizliegt.
  • Apceļojot Goa Indijā, mani nepatīkami pārsteidza tas, ka gandrīz katrā restorānā piedāvā kariju. Man nepatīk ass ēdiens.
  • Mēs pieteicāmies braucienam uz ūdens atrakciju parku, taču neviens mūs nebrīdināja, ka jāņem līdzi savi peldkostīmi un dvieļi. Mums likās, ka tam būtu jābūt iekļautam cenā.
  • Pludmale bija pārāk smilšaina. Mums viss bija jātīra, kad atgriezāmies viesnīcas istabā.
  • Atklājās, ka smiltis nebija tādas, kā bukletā. Jūsu brošūrā redzamās smiltis ir baltas, bet patiesībā tās bija dzeltenīgas.
  • Sauļošanās bez krūštura pludmalē būtu jāaizliedz. Tas ļoti traucēja manam vīram, kurš vēlējās atslābināties.
  • Neviens nebrīdināja, ka ūdenī būs zivis. Bērni nobijās.
  • Lai gan brošūrā tika solīts, ka virtuve būs pilnībā aprīkota, atvilktnēs nebija olu griezēja!
  • Brīvdienās Spānijā mums bija problēmas ar taksometru šoferiem, viņi visi bija spāņi.
  • Ceļi bija nelīdzeni un bedraini, tādēļ, braucot autobusā uz kūrortu, mēs nevarējām lasīt tūrisma ceļvedi. Šī iemesla dēļ mēs neuzzinājām daudzas lietas, kas mūsu brīvdienas padarītu jaukākas.
  • Lidojums mājup no Jamaikas uz Angliju ilga deviņas stundas. Amerikāņiem mājupceļš ir tikai trīs stundas. Tas šķiet negodīgi.
  • Es salīdzināju mūsu vienas guļamistabas numuru ar draugu trīsistabu numuru - mūsu numurs bija ievērojami mazāks!
  • Te bija pārāk daudz spāņu. Reģistraturas darbinieks runāja spāniski, restorānā bija spāņu ēdiens. Neviens nebrīdināja, ka te būs tik daudz ārzemnieku.
  • Mums bija jāgaida uz iekāpšanu laivā ārpus viesnīcas, te nebija gaisa kondicionētāja!
  • Man iekoda moskīts. Bukletā nekas nebija teikts par moskītiem.
  • Dodoties ceļojumā ar līgavaini mēs rezervējām istabu ar divām gultām, tā vietā mums piešķīra numuru ar divvietīgo gultu. Tagad esmu gaidībās un jums ir jāuzņemas atbildība un jāatlīdzina mums par to. Tā nebūtu noticis, ja mums būtu piešķirta tāda istaba, kādu rezervējām.

Vai arī jums ceļojuma laikā gadījies pieredzēt tik nepatīkamu pārsteigumu, ka vienīgā izeja ir - doties pie tūroperatora, lai atgūtu savu naudu?

Atrasts: "blogdramedy.wordpress.com"

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!