Kā ir lidot ar pasaules labāko aviokompāniju no Singapūras uz Ņujorku, ja lidojums izmaksā 23 tūkstošus dolāru. To fotogrāfijās uzņēmis un braucienu savā blogā aprakstījis inženieris un uzņēmējs Dereks Lovs (Derek Low), kurš ceļojumā devies septembra beigās, izmantojot uzkrātos lidojumu punktus. Viņa ieraksts kļuvis ļoti populārs visas pasaules sociālajos tīklos. Lūk, kā viņam gājis.
Singapore Airlines 2008.gadā iepazīstināja ar savu īpašo suites klases lidojumu paketi - pašu greznāko lidojumu paketi, kāda pasaulē pieejama. Šīs klases lidojumus piedāvā Airbus A380 lidmašīnās, kurās ir lielas gultas, kas izvietotas privātās kajītes ar bīdāmām durvīm, kas ļaujot pasažieriem privāti baudīt īpašu greznību. Kajīšu interjeru veidojis franču luksusa jahtu dizainers Žans ŽaksKoste (Jean-Jacques Coste), un tajās esot pat mīksti ādas krēsli, ko rokām darinājuši Itālijas meistari no uzņēmuma Poltrona Frau. Iespējams, pateicoties divguļamajām gultām debesīs, aviokompānija Singapore Airlines kļuva tiešām slavena visā pasaulē.
Tomēr šim ērtajam lidojumam klāt ir arī pamatīga cenu birka. Turp un atpakaļ biļete maksā 23 tūkstošus Singapūras dolāru jeb 14358 eiro.
"Ierados Singapūras Changi lidostā, kur notika reģistrācija Singapore Airlines lidojumiem. Pie check-in mani sagaidīja darbinieks," raksta Lovs. "Tomēr pēkšņi atcerējos, ka Changi ir grezna reģistrēšanās un atpūtas zona speciāli pirmās klases un Suites pasažieriem, kur izskatās kā viesnīcas vestibilā un ir pat bagāžas nesējs. Devos turp. Drīz, es saņēmu Zelta biļeti. Uzzināju, ka lidošana ar Suites ietver arī privāto istaba, kura, kā darbinieki ar lepnumu paziņoja, ir "lielāka nekā pirmajā klasē"."
Viņš arī stāsta, ka viņa rīcībā bijuši vairāki apkalpotāji, un darbinieki jau uzgaidāmajā telpā viņu uzrunājuši vārdā, ko jau zinājuši, kaut arī tikušies pirmo reizi.
Protams, ceļojuma laikā Lovs baudījis neskaitāmus gardus ēdienus, piemēram, omārus, kaviāru, jēra cepeti, smalkus saldos ēdienus un citus, kā arī augstākās klases dzērienus, kuru pasniegšana sākta vēl pat pirms iekāpšanas lidmašīnā.
Iekāpšana notikusi pa atsevišķu ieeju. Viņa kajītē bijusi transformējama divguļamā gulta, platekrāna televizors un citas ekstras, ko grūti iedomāties lidmašīnā, kas parasti asociējas ar vietu, kur knapi var izstiept kājas.
"Līdzko biju ieradies, man jautāja: "Vai jūs vēlētos glāzi Dom Perignon, kungs?" Un es atbildēju vienīgo pieņemamo atbildi uz šādu jautājumu: "Jā." Tm sekoja: "Kungs, vai jūs vēlētos eksemplāru no katra laikraksta, kas mums šodien ir uz borta?"" Šādi Lovs lutināts visu ceļu. Viņam bijusi iespēja izmantot guļamistabu un ēdamistabu.
Lidojot, protams, bijušas pieejamas visas iespējamās ekstras – sākot ar labāko tehniku un beidzot ar izsmalcinātu gultas veļu un čībām. Savukārt tualetes pods esot bijis ērtāks nekā ekonomiskās klases sēdvieta salonā, apgalvo Lovs.
Pasažierim tikusi piedāvāta kafija, kura mārciņā (0,45 kilogrami) maksājot 120 dolārus jeb 86 eiro, kā arī Parīze-Singapūras tēja, bet apkalpotājs stāstījis, ka strādājis ar tadām slavenībām kā Leonardo di Kaprio un Morganu Frīmenu (Morgan Freeman), kuri arī lidojot Suites klasē.
Lidojuma laikā, bijusi arī nolaišanās Frankfurtē, kur pavadītas divas stundas atpūtas zonā ar SPA un karstu dušu. Pēc tam ceļojums uz Ņujorku turpinājies. Savukārt pirms izlidošanas bijis iespējams pasūtīt īpašas šefpavāra gatavotas maltītes, bet izvēloties uzrunu, ierastā "kungs" un "kundze" vietā piedāvāti tādi varianti kā "princis", "karalis", "lords, "lēdija", "prezidents" un citi šī pakalpojuma izmantotājiem atbilstoši nosaukumi.
"Kad mēs beidzot nolaidāmies Ņujorkā, sapratu, ka ir problēma - es negribēju atstāt lidmašīnu," saka Lovs, piebilstot, ka arī Ņujorkā tomēr gājis labi.