Tūrisma attīstības valsts aģentūras organizētā konkursa "Veiksmīgākais jaunais tūrisma produkts" vērtēšanas komisija ieradās ceturtajā lielākajā Latvijas pilsētā Jelgavā ar 65 tūkstošiem iedzīvotāju brīdī, kad viena akcija ("Atklāj pašmāju garšas noslēpumus") bija beigusies, bet otra – konkursam pieteiktā "Garšas tūre Jelgavā" - pēc vasaras pauzes vēl nebija atsākusies. Tomēr skaidrs, ka vērtētāji nav gluži parasti akcijas interesenti, un Sv. Trīsvienības baznīcas tornī, kur saimnieko "Jelgavas reģionālais tūrisma centrs", tikām uzņemti pēc visiem tūres noteikumiem.
Simpātiska centra darbiniece vispirms izstāstīja, kāda ir akcijas būtība. Tad saņēmam akcijas bukletu, kur ir ne tikai karte ar īpaši izstrādātu garšas tūres maršrutu, bet vēl arī trīs īpašie akcijas "lodziņi", lai zinātu, kur pastaigas laikā jāapstājas un jāpakavējas ilgāk – jānobauda Jelgavas īpašie ēdieni ģimenes restorānā "Hercogs", bistro "Silva" un krodziņā "Istaba". Mostoties bažām, ka tik daudz vienā reizē apēst nevarēs, darbiniece nomierina, ka pirmajā vietā paredzēts nobaudīt pamatēdienu, "Silvā" būs saldais, bet krodziņā – tikai dzēriens "Jelgavas Bellīni".