shutterstock_202532704
Foto: Shutterstock
Lai arī negodīgu tūrisma firmu un piedāvājumu kļūst mazāk, tomēr ik pa brīdim dzirdami gadījumi, kad kāds ceļotgribētājs ir apkrāpts un nav saņēmis apsolīto pakalpojumu. Tādēļ ikvienam savu iespēju robežās vajadzētu izvērtēt tūrisma firmas finansiālo situāciju un pievērst uzmanību it kā vienkāršiem, bet tajā pašā laikā ļoti būtiskiem faktoriem.

Konsultē: Uldis Alksnis, tūrisma aģentūras "Jēkaba ceļojumi" vadītājs

1. Citu ceļotāju atsauksmes. Mūsdienās, ņemot vērā sociālos tīklus un dažādus interneta forumus, informāciju iegūt var samērā ātri. Turklāt, kā zināms, sliktas atsauksmes izplatās ļoti ātri, vajag tikai pameklēt! Atsauksmēs uzmanību vēlams pievērst tieši tiem aspektiem, kas saistīti ar uzņēmuma finansēm, piemēram, vai kādiem ceļotājiem brauciena laikā nav sanācis palikt bez kāda solītā pakalpojuma tāpēc, ka firma nav apmaksājusi kāda partnera rēķinu; vai jau nav kādi nelaimīgi ceļotāji, kuri nevar atgūt naudu par nenotikušu ceļojumu u.tml.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!