Tūrisms - 1
Foto: PantherMedia/Scanpix

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) divu mēnešu laikā saņēmis gandrīz 20 patērētāju sūdzības par SIA "Relaks Tūre", jo nav notikuši vairāki ceļojumi, kā arī komersants apturējis gandrīz visus plānotos ceļojumus. Ministru Kabineta noteikumi paredz, ka šādos gadījumos ceļotāju tiesības ir aizsargātas, bet kā jārīkojas? Skaidro PTAC.

Saskaņā ar normatīviem aktiem šādā gadījumā patērētājam ir tiesības no komersanta pieprasīt visu samaksāto naudas summu, tādēļ PTAC aicina patērētājus rakstveidā vērsties pie komersanta. Vienlaikus - PTAC ir uzsācis administratīvo lietu un izvērtē komersanta īstenoto komercpraksi.

PTAC līdz 20.aprīlim esot saņēmis 19 patērētāju sūdzības par kopējo summu vairāk nekā 55 tūkstošiem eiro, kurās norādīts, ka komersants apturējis ceļojumu nodrošināšanu uz vairākiem galamērķiem – dažādām Eiropas valstīm, Austrāliju, ASV u.c. Pašlaik slēgts arī komersanta birojs, tomēr notiek korespondences pieņemšana.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!