Aptuveni trešdaļa iedzīvotāju kā biežāko traucēkli lidojuma laikā min citu pasažieri, liecina tūrisma aģentūras "Latvia Tours" veiktā aptauja par ceļotāju pieredzi, lidojumu kvalitātes un servisa novērtējumu lidojumiem no Latvijas, informē "Latvia Tours" pārstāve Nadīna Erdmane.
Tūrisma aģentūras "Latvia Tours" veiktajā aptaujā apkopotie dati liek secināt, ka, daloties savā pieredzē par lidojumu servisu no Rīgas, 24% Latvijas iedzīvotāju kā biežāko traucēkli lidojuma laikā min blakussēdētāju, kas izvirzot elkoņus uz roku balstiem, pārlieku izplešas un bieži pārvietojoties liedz mierīgi pavadīt lidojuma laiku. 34% aptaujāto lidojumā traucē iereibuši pasažieri, bet 30% raudoši vai kliedzoši bērni. 9% aptaujāto problēmas sagādā bailes lidot, bet 6% lidojumu apgrūtina citi faktori, tostarp negaidītas turbulences vai raizes par bagāžu.
Pētījuma laikā Latvijas iedzīvotājiem tika lūgts novērtēt lidostas "Rīga" darbību un dalīties pieredzē par lidojumu servisu. Vērtējot lidostas servisu, salīdzinājumā ar citām pasaules lidostām 70% aptaujas dalībnieku būtiskas atšķirības nesaskata, 16% servisu vērtē kā zemāku, bet turpat 14% uzskata, ka serviss lidostā "Rīga" ir augstākā līmenī nekā citviet pasaulē.
"Kopumā pasažieru apmierinātība ar pakalpojumu kvalitāti un servisu lidostās un lidojumu laikā pieaug. Pēdējo divu gadu laikā, ļoti krasi samazinājies sūdzību skaits par lidojuma laikā un lidostā saņemtajiem pakalpojumiem, kā arī pasažieri kļuvuši izglītotāki un gadījumos, ja tomēr rodas kādas problēmas, piemēram, tiek pazaudēta bagāža, zina, kā pareizi rīkoties, lai situācija tiktu atrisināta iespējami labākajā veidā,'' stāsta "Latvia Tours" direktore Ieva Keiša.
Aptauja norisinājās maija mēnesī. Tā tika veikta interneta vidē un tajā piedalījās 523 respondenti, informē "Latvia Tours" pārstāve Nadīna Erdmane.