Sociālie mediji jau pāris gadus ir kļuvuši par tūrisma biznesu neatņemamu sastāvdaļu, jo tā ir vide, kur bizness dzīvo līdzās klientiem. Spilgts piemērs tam ir pirms pāris gadiem publicētais aviokompānijas Virgin dibinātāja Ričarda Brensona aprīļa joks Twitter, solot lidojumu no Londonas uz Skotiju stikla lidmašīnā. Šis 1. aprīļa joks īsā laikā ieguva milzu popularitāti – kopējais sasniegtās auditorijas apjoms bija krietni virs trim miljoniem, turklāt, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, aviolīnijas pārdošanas rādītāji pieauga teju sešas reizes, stāsta Latvia Tours direktore Ieva Keiša.
Šis sociālo mediju veiksmes stāsts ir raisījis pastiprinātu interesi par piedāvājumu publicēšanu sociālajos tīklos, speciāli izveidotās grupās vai uzņēmumu profilos. Tādā veidā tiek sasniegts liels lietotāju loks un radīts spēcīgs buzz efekts konkrētajā vietnē. Ņemot vērā, ka pieaug pakalpojumu sniedzēju skaits, kas veicina zemākas cenas biļetēm, pieaug gan krāpnieku, gan nekvalitatīvu piedāvājumu skaits.
Ļoti bieži internetā var lasīt, ka cilvēks iegādājies kuponu piedāvājumu par lielisku cenu, taču izrādās, ka, nonākot galamērķī, vai ceļojuma formēšanas procesā, viņam nākas papildus piemaksāt, kā rezultātā lētais ceļojums vairs nav tik lēts. "Tāpēc, iegādājoties biļetes interneta vidē vai sociālajos tīklos, esiet uzmanīgi," Keiša aicina ceļotājus pievērst uzmanību internetā publicētajiem piedāvājumiem.