Gadījumos, ja lidojuma galamērķī secināt, ka bagāža ir bojāta, aizkavējusies, nozagta vai nozaudēta, apdrošinātāja "Balta" Personu apdrošināšanas produktu un risku parakstīšanas pārvaldes vadītāja Sandra Pietkēviča iesaka:
• Pieprasiet lidostas darbiniekam izziņu ar apliecinājumu par pazudušo vai bojāto bagāžu.
• Bagāžu ieteicams nofotografēt tā, lai fotogrāfijā būtu redzami bojājumi;
• Gadījumos, kad bagāža ir pazudusi vai aizkavējusies, apdrošinātajām personām ir iespēja, nepārsniedzot polisē norādīto riska apdrošinājuma summu, iegādāties pirmās nepieciešamības preces, piemēram, attiecīgajam klimatam vai ceļojuma mērķim atbilstošu apģērbu, aizstājot bagāžā esošās aizkavējušās personīgās mantas;
• Ja dodaties ceļojumā ar mērķi sportot un esat kā bagāžu līdzi ņēmuši sporta inventāru, aizkavēšanās vai bojājumu gadījumā nepieciešamo inventāru varat iznomāt, taču saglabājiet čeku, lai apdrošinātājs šīs neparedzētās izmaksas atmaksātu;
• 30 dienu laikā pēc polises beigu termiņa apdrošinātājam jāiesniedz visi nepieciešamie dokumenti – izziņas, fotogrāfijas, rēķini vai oriģinālos čeki – atlīdzības pieteikšanai.