<a rel='cc:attributionURL' href='https://unsplash.com/@noodlenelson'>Brandon Nelson</a> /  <a rel='license' href='https://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/'>cc</a>
Pie vārdu salikuma "kruīza kuģis" lielākoties acu priekšā uzzīmējas milzīgs, balts daudzstāvu laineris, kas pa eksotiskām jūrām un okeāniem vadā bezrūpīgus, nosauļojušos pasažierus. Un jāteic, ka imidžs ir visai precīzs – šie kruīzi patiešām ir iespēja aizvadīt īstu sapņu atvaļinājumu, laiski šūpojoties viļņos un ļaujoties izsmalcinātam komfortam.

Aizmirstiet mūsu pieticīgo "Tallink" prāmi uz Stokholmu! Modernie kruīza laineri to pārspēj vairākkārt un izskatās pēc peldošiem gigantiem, uz kuru fona pat "Titāniks", sava laika lielākais pasažieru kuģis, izskatās pēc necila tvaikonīša.

Sāksim ar formulējumu – kas īsti ir kruīza kuģis? Vārdnīcas saka: liels pasažieru kuģis, ko lielākoties izmanto tūrisma vai atpūtas braucienam pa noteiktu maršrutu ar apstāšanos vienā vai vairākās ostās. Jau pats formulējums izklausās kārdinoši, vai ne?

Dižākie eksemplāri


Jūras ceļojumi neatpaliek no tiem, ko piedāvā uz sauszemes, – arī te ir dzīšanās pēc arvien lielāku izmēru transporta, arvien izsmalcinātāka iekārtojuma un iespaidīgākām izklaides iespējām. Tomēr, kā nereti notiek bagāto pasaulē, – ne vienmēr lielākais ir dārgākais. Jaunākā tendence – visdārgākie kruīzi ir ar kuģiem, uz kuriem atpūšas nevis vairāki tūkstoši, bet tikai daži simti pasažieru. Kā mēdz teikt – uz lielajiem laineriem pasažieriem ir viss, ko sirds vēlas, izņemot iespēju pabūt vienatnē. Grozies, kā gribi, seši tūkstoši cilvēku tomēr ir iespiesti diezgan ierobežotā platībā.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!