Sociālā uzņēmuma "Kultūras tūrisms" mērķis ir sniegt iespēju iepazīt gan latviešu tradīcijas, gan mazāk zināmus kultūras objektus dažādos reģionos, kuri arī ir nozīmīgi latviešu kultūrai. Tūristi pārsvarā dodas uz populāriem galamērķiem, kur regulāri notiek pasākumi, aizmirstot par maziem kultūras objektiem un saimniecībām, kas atrodas tālāk no galvaspilsētas un turpina eksistēt, tikai pateicoties iedzīvotāju entuziasmam. Tādēļ sociālais uzņēmums vēlas Latvijā attīstīt kultūras tūrismu, kas spēs piesaistīt plašāku sabiedrību. Tāpat uzņēmums cer, ka, vasaras sezonā izvietojot glempingus kultūras vietās, kur iepriekš nakšņošana nebija iespējama, izdosies piesaistīt ne tikai vietējo iedzīvotāju, bet arī Latvijas diasporu uzmanību.
Uzņēmuma "Kultūras tūrisms" pārstāvis Indulis Bērziņš saka: "Mans mērķis ir ārpus Latvijas gūto pieredzi un zināšanas izmantot Latvijas labā, attīstot uzņēmējdarbību, kas dod nemateriālu labumu Latvijai un iesaista plašu Latvijas sabiedrību kopējā labuma veidošanā. Kad radās doma par kultūras tūrisma attīstību Latvijā, sapratu, ka savā līdzšinējā darbībā arī esmu nodarbojies ar kultūras tūrismu, aicinot latviešus no visas pasaules uz Latviešu centru "Bērzaine", kas atrodas Vācijas pilsētā Freiburgā."