Foto: Shutterstock

Autocentriska pasaule un sabiedrība vairs nav ne moderni, ne progresīvi. Samazināt CO2 izmešus, ierobežot naftas pārstrādes produktu izmantošanu, kļūt draudzīgākiem apkārtējais dabai un ekonomēt – tas viss diezgan loģiski noved pie lēmuma privātās automašīnas vietā izvēlēties sabiedrisko transportu. Pieredzējušāki ceļotāji piekrītoši mās ar galvu – jā, tas ir visekonomiskākais un ērtākais pārvietošanās veids. Noteikti! Bet vai Latvijā…

Radās nepieciešamība nokļūt Tartu uz vienu dienu. Ne atpūtas, bet darba dēļ, un tas arī sarežģīja visu stāstu. Ja plānā būtu šajā lieliskajā Igaunijas pilsētā aizvadīt vairākas atvaļinājuma dienas, nekas no zemāk aprakstītā "nesāpētu" un nekaitinātu.

Tātad – nokļūt no Rīgas Tartu. Automašīnas man nav, nāktos nomāt. Ceļš abos virzienos – ap 500 km, šādam braucienam īre ir ap 135 eiro, vēl 63 eiro jārēķina degvielai. Tātad brauciens ar mašīnu man paņemtu kopumā 7 stundas un izmaksātu ap 200 eiro. Dārgi… Toties visu ieplānoto varētu izdarīt vienas dienas laikā, bez nakšņošanas. Jāskatās sabiedriskā transporta virzienā!

Satiksme ar Tartu ir labāka nekā, piemēram, ar Pāvilostu, turp var aizbraukt gan ar autobusu, turklāt vairākos reisos, gan ar vilcienu.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Nosaki "Delfi" auditorijas mīlētākos autorus "Delfi autoru balsojumā 2024"!Iepazīsties ar visiem autoriem un viņu saturu ŠEIT