Tas, kā mēs ceļojam, visu laiku mainās un jau rakstījām, kā varētu izskatīties ceļošana 2040. gadā. Bet kas mūs sagaida tuvākā nākotnē? Vadošās digitālās ceļojumu platformas "Booking.com" jaunākais pētījums rāda, ka daudz ko noteiks mākslīgais intelekts.
2023. gads tuvojas noslēgumam un pie horizonta jau parādās pirmās prognozes par to, kā dažādās nozarēs, tostarp ceļošanas, izskatīsies nākamais. Prognozes veiktas, pamatojoties uz apjomīga pētījuma datiem, ko veicis "Booking.com", aptaujājot 27 tūkstošus cilvēku 33 valstīs un teritorijās.
Ja iepriekšējos gados cilvēki ceļošanu uztvēruši kā iespēju aizbēgt no dzīves, tagad uz to raugās kā īsto dzīvi, jo uzskata, ka tieši ceļojumā, nevis ikdienas dzīvē mājās, spēj būt viņi paši un labākā sevis versija. Vēl viena svarīga tendence, kas lielā mērā raksturos ceļošanu 2024. gadā, ir mākslīgā intelekta (MI) izmantošana ceļojumu plānošanā.