"Vairs nav pieņemts, ka, lai izklaidētos, jālieto alkohols," "Euronews" citē ceļojumu uzņēmuma "We Love Lucid" īpašnieci Lorēnu Bērnisoni. Viņa norāda, ka cilvēki vairs neseko šim principam un novērots, ka aug pieprasījums pēc bezalkoholiskajiem dzērieniem, kā arī pasākumiem un aktivitātēm, kuros netiek pasniegti grādīgie dzērieni.
Jaunais trends nodēvēts par "dry tripping", kas burtiski nozīmē "ceļošanu sausajā" vai "ceļošanu skaidrā". Vadošā globālā tiešsaistes ceļojumu aģentūra pasaulē "Hotels.com" prognozē, ka 2024. gadā atpūtnieku vidū "ceļojumi skaidrā" kļūs par nozīmīgu tendenci. Ko tas nozīmē? Ceļotāji atteiksies no aktivitātēm, kas iet roku rokā ar alkohola lietošanu, un tā vietā izvēlēsies vietas, kas piedāvās ne tikai plašāku, bet arī radošu bezalkoholisko dzērienu piedāvājumu. Pieredzējuši ceļotāji apzinās, ka viņiem vairs nav jāsamierinās ar ūdeni vai klasiskajiem saldinātajiem dzērieniem.