Minesotas universitātē tika pētītas 100 sievietes, precīzāk, sekots līdzi viņu iepirkšanās paradumiem ovulācijas laikā. Sievietēm dažādos cikla laikos tika rādīti attēli ar citām sievietēm - piemēram, "skaistule, kas dzīvo tepat blakus", vai "ne pārāk simpātiskā, kam nepatīk uzposties, bet kas dzīvo tālu", utt.
Šādi attēli simboliski kalpoja par "ēsmu" jeb drīzāk "konkurentēm". Pēc šādu attēlu noskatīšanās sievietēm tika dota iespēja iet iepirkties un rezultāti bija pārsteidzoši - ovulācijas laikā tās, kas bija redzējušas uz attēliem "glītās sāncenses, kas dzīvo tepat blakus", iepirkās vairāk neprātīgu lietu, piemēram, seksīgas kleitas un kurpes! Tas nozīmē, ka mūsu paradumi drēbju izvēlē nebūt vienmēr nav racionāli - daudz ko nosaka, vai ovulācijas dienās neesam pašķirstījušas modes žurnālus vai redzējušas saposušos kaimiņieni, kas liek mums pašām steigties uz veikalu pirkt "spalvas", ar ko pārspēt sāncensi.