Šos kursus apmeklē ne tikai mājsaimnieces, turklāt sieviešu tajos nav vairākumā. Izrādās, vīrieši šajā nodarbē ir tikpat aizrautīgi un bieži vien pat spējīgi krist galējībās: viņi šķirsta pavārgrāmatu lappuses tikpat naski, kā reiz šķirstījuši Playboy, gastronomu forumos ļoti tieši pauž viedokli par kaut kādu Bešamelas mērci un ar lepnumu interneta blogos izliek savu kulinārijas šedevru fotogrāfijas.
Visiem ir kļuvis skaidrs, ka dzīves kvalitāte atkarīga ne tikai no mājokļa iekārtojuma, no tā, ar kādu auto brauc, bet arī no tā, ko cilvēks ēd. Ļaudis sākuši ilgāku laiku pavadīt lielveikalos pie plauktiem ar produktiem un rūpīgi pētīt to sastāvu, eksperimentējot virtuvē un izgudrojot jaunus garšas savienojumus. Krīze ir likusi ar jaunu skatienu pārlūkot dzīves vērtību skalu, un labklājības ārējās izpausmes pēkšņi sākušas izplēnēt kā dūmi. Ļaudis nu tērē naudu baudām ar pievienoto vērtību. Modē nācis izzinošais tūrisms - prom no pasīvās atpūtas pludmalē, tā vietā ir iecienītas arheoloģiskās ekspedīcijas, piedalīšanās restaurēšanas projektos, dzīvnieku kopšana dabas rezervātos un smaržīgo zāļu lasīšana parfimērijas plantācijās. Taču vislielāko popularitāti iekarojusi gastronomija.