Apmierinātības pētījums arī atklāj, ka pilnvērtīga seksuālā dzīve (65%), laba pašsajūta (71%) un laba fiziskā forma (71%) ir daļa no tām lietām, kas ļauj sievietēm justies patiesi apmierinātām.
Apmierinātības kampaņu atbalsta vairāki plaši pazīstami Reebok EasyTone vēstnieki, to skaitā Holivudas aktrise Eva Mendesa (Eva Mendes) un pasaulslavenā modele Helēna Kristensena (Helena Christensen). Kampaņas laikā viņām piebiedrosies citi slaveni EasyTone atbalstītāji, kuri ir sadarbojušies ar Reebok un vadošo slavenību fotogrāfu Rankinu (Rankin) un ir uzņemti Apmierinātības attēlu sērijās un īsfilmās.
Divu nedēļu laikā Apmierinātības pētījuma ietvaros tika aptaujāts vairāk nekā 3000 sieviešu no dažādām Eiropas valstīm (Lielbritānija, Vācija, Francija, Krievija, Spānija un Itālija), lai noskaidrotu viņu apmierinātības līmeni un galvenos apstākļus, kas nosaka Eiropas sieviešu apmierinātību.
Aptaujas rezultāti atklāj, ka vienkāršas dzīves baudīšana sievietēm sagādā vairāk prieka nekā izšķērdīgs dzīves stils, piemēram, tīra māja (65%), mūzikas klausīšanās (58%) un ziedu saņemšana (59%) sievietēm patīk daudz labāk nekā saņemta dārga greznumlieta (39%) vai iespēja apmeklēt nebeidzamas ballītes (27%).
Jautātas par savu ārējo izskatu, 66% sieviešu atbildēja, ka viņām ir svarīgi būt labā fiziskā formā. Aptaujātās sievietes norādīja, ka viņas labprātāk vēlētos mazu pēcpusi (80%) nekā lielu dibenu un plakanu vēderu (64%) nekā lielākas krūtis (32%). Par vispopulārāko vingrošanas veidu tika atzīta soļošana (19%), kurai seko peldēšana (17%), deju nodarbības (11%) un skriešana (7%).
Evas Mendesas galveno apmierinātības faktoru saraksta augšgalā ir vingrošana un labs izskats: "Man patīk vingrot un uzturēt sevi labā formā, tas dod lielisku apmierinātības sajūtu. Es jūtos lieliski, apzinoties, ka rūpējos par savu ķermeni un prātu, piekopju veselīgu dzīvesveidu un izskatos, cik vien labi tas iespējams. Valkāju Reebok EasyTone apavus, kopš tie nonāca pārdošanā, un man tie patīk labāk nekā visi citi!"
Savukārt Helēnai Kristensenai vislabāk patīk vienkārša dzīve - pavadīt laiku kopā ar dēlu, palīdzot viņam pildīt mājasdarbus matemātikā, arī palasīt labu grāmatu, ceļot, fotografēt, kolekcionēt senlietas, vērot saulrietu okeāna krastā, kā arī garšīgi paēst - līdzsvarojot ēšanas priekus ar patiesu baudu, ko viņai sniedz vingrošana, tā uzturot apskaužami skaistu figūru.
"Strādājot manu darbu, ir bieži jābūt prom no mājām, tādēļ man ir svarīgi pavadīt pēc iespējas vairāk laika ar ģimeni un draugiem. Ir visai interesanti uzzināt, ka šādi nedomāju tikai es - 64% Reebok Apmierinātības pētījuma laikā aptaujāto sieviešu norāda, ka iespēja vienkārši būt kopā ar ģimeni sniedz viņām vislielāko apmierinājumu."
"Mēs esam vienmēr saņēmuši milzīgu sieviešu atsaucību par EasyTone kurpēm un apliecinājumus, ka tās sievietēm ļoti patīk, tādēļ zinām, ka šīs kurpes ir fantastisks produkts," norāda Martina Jārbahere (Martina Jahrbacher), Reebok Sieviešu sporta preču nodaļas vadītāja. "Valkāt EasyTone kurpes, tajā pašā laikā ievērojot regulāru fizisko nodarbību režīmu, ļauj sievietēm iegūt nedaudz vairāk līdz ar katru ikdienas soli, vienlaicīgi izskatoties stilīgi sievišķīgo un modīgo krāsu un formu dēļ."
Reebok Apmierinātības pētījums turpinājās divas nedēļas 2012. gada janvārī. Kvantitatīvā tiešsaistes aptauja tika veikta piecos Eiropas tirgos: Lielbritānijā, Vācijā, Krievijā, Itālijā un Spānijā, katrā valstī tika aptaujātas vismaz 500 sievietes. Kopumā pētījumā piedalījās 3043 sievietes vecumā no 18 līdz 39 gadiem. Katrā valstī izvēlētā mērķa grupa pārstāvēja attiecīgā tirgus reģionu, ienākumu un nodarbinātības līmeni.