Ikviena reklāmas kampaņa ar supermodeļu Kempbelas, Mosas vai Natālijas Vodjanovas piedalīšanos ir veiksmīga, bet Bekhemas un Lopesas darījumu ķērienu varētu apskaust ikviena biznesa haizivs. Kā vēsta resurss woman.ru, tad vairs nav svarīgi, vai skaistuļu panākumus kaldina tikai viņu vārds vai vesela mārketologu komanda.
Viktorija Bekhema
Viktorijas vārds neapšaubāmi kļuvis par pasaules mēroga zīmolu. Jau pirms vīra, slavenā futbolista Deivida Bekhema uzvārda pieņemšanas, labi zināma bija viņas iesauka grupā "Spice Girls" - Posh Spice jeb Greznā Spice meitene. Modes kritiķi par viņu izteicās cildinošāk nekā par citām grupas dalībniecēm un aicināja sniegt intervijas glancētajiem žurnāliem.
Protams, arī Viktorijas dzīvē bijušas vilšanās. Viena no tām ir viņas solo karjera, kas pēc grupas izjukšanas nepavisam neizdevās. Viņai ar grūtībām izdevās panākt desmit savu singlu iekļūšanu britu hitparādēs, bet ar to viņas centieni iekarot mūzikas Olimpu arī beidzās.
1999. gadā Viktorija apprecējās ar futbolistu Bekhemu, tomēr tas nemazināja viņas vēlmi pašapliecināties. Bekhemas kundze nolēma kļūt par modes dizaineri, ģimenes biznesā iesaistot arī slaveno vīru, kura kontakti neapšaubāmi palīdzēja zīmola "Victoria Beckham" popularizēšanā.
Bekhemas panākumus modes pasaulē daudzi kritiķi dēvē par Vikas fenomenu: viņas vienkāršā piegriezuma futlārkleitas, kuras turklāt maksā vairākus tūkstošus dolāru, kļuvušas ārkārtīgi pieprasītas. Lai tiktu pie šādas kleitas, jāgaida rindā vairāki mēneši, un par tām sapņo daudzas Holivudas aktrises un citas slavenas dāmas.
Viktorija ne tikai kļuvusi par veiksmīgu dizaineri, bet arī pati ir dzīva savu apģērbu reklāma, jo valkā tikai sava zīmolu tērpus, kā 'aksesuāru' nereti izmantojot savu mazo meitiņu Hārperi.
Bekhema, kuras kontā ir dalība savulaik superpopulārajā grupā "Spice Girls", 13 gadi ne vienmēr vienkāršas laulības, četri bērni un lielu peļņu nesošais zīmols "Victoria Beckham", neplāno apstāties pie sasniegtā.
Pagājušajā gadā, sadarbojoties ar autobūves uzņēmumu "Land Rover", viņa radīja dizainu automašīnai "Range Rover Evoque Victoria Beckham Special Edition" (attēlā).
Vera Brežņeva
Pēc aiziešanas no meiteņu grupas "Via GRA" Veras Brežņevas karjera tikai attīstījusies. Viņa, šķiet, ir vienīgā grupas dalībniece, kurai Krievijā izdevies iegūt superzvaigznes statusu.
Blondās daiļavas solo projektiem ir lieli panākumi, bet pati Vera kaimiņvalsts iedzīvotājiem uzsmaida no katra otrā reklāmas plakāta.
Dziedātāja, pēc krievu tautas domām, ir īsts skaistuma un sievišķības iemiesojums, turklāt patīk gan vīriešiem, gan sievietēm. Vera ir īsta reklāmas kampaņu karaliene, kura pārstāv visdažādākos zīmolus - sākot ar smaržām un beidzot ar biezpiena sieriņiem.
Reklāma nav vienīgais uzņēmīgās daiļavas ienākumu avots. Pateicoties savai atpazīstamībai, viņa sākusi arī filmēties. Dziedātāja un modele piedalījusies romantiskajā komēdijā "Mīla lielā pilsētā", bet epizodiskā loma komēdijā "Eglītes" pierādīja, ka skatītājs ir ar mieru nopirkt kino biļete tāpēc vien, lai redzētu Veru. Viņas jaunākais veikums ir filma "Džungļi", kurā viņas partneris ir Krievijā populārais komiķis Sergejs Svetlakovs.
Brežņevas popularitāte sasniegusi tādus kalngalus, ka pazīstamā producenta Meladzes māsa mēģinājusi tiesas ceļā aizliegt viņai lietot šo vārdu (Veras īstais uzvārds ir Galuška). Strīdi pseidonīma dēļ joprojām turpinās.
Naomi Kempbela
Supermodele Naomi Kempbela piedzima ne īpaši pārtikušā ģimenē, bet zem laimīgas zvaigznes - jau septiņu gadu vecumā meitenīte nofilmējās regeja leģendas Boba Mārlija klipā "Is This Love".
Divdesmit divu gadu vecumā Naomi jau bija pasaules līmeņa modele un arī vēlreiz nofilmējās mūzikas video - šoreiz tā bija Maikla Džeksona dziesma "In the Closet".
Nav brīnums, ka sadarbība ar slavenajiem mūziķiem pamudināja sākt dziedāt arī pašu Naomi - 1995. gadā klajā nāca viņas pirmais albums "Babywoman".
Tiesa gan, viņas vokālās dotības saņēma asu kritiku, bet Kempbela par to nebēdāja, turpinot veidot karjeru tā, kā pati vēlējās. Neatkarīgā un asā rakstura dēļ Naomi kļuvusi arī par dažādu skandālu galveno varoni.
Dizainerus "sprādzienbīstamās" skaistules raksturs gan drīzāk nevis atbaidīja, bet piesaistīja - ar viņas palīdzību uz mēles uzkāpa arī "šķipsniņa skandalozuma" un "milzum daudz eksotiska skaistuma".
Dažādi modes nami cīnījās par privilēģiju savās skatēs redzēt garkājaino Kempbelu: viņa ir sadarbojusies ar Roberto Kavalli, Versači, Dolči un Gabanu. Viņa arī bija pirmā tumšādainā meitene, kuras fotogrāfija rotāja žurnālu "Vogue" un "Time" vākus.
Personīgajā dzīvē Naomi attiecības vienmēr uztvērusi kā vīrieša un sievietes partnerību - varbūt tieši tāpēc viņa joprojām nav apprecējusies. Saviem bagātajiem vīriešiem viņa bija ne tikai mīļotā sieviete, bet arī zīmols, kas uzsvēra viņu augsto statusu.
Kopš 2008. gada Kempbela ir kopā ar krievu biznesmeni Vladislavu Doroņinu. Tieši Naomi ieveda Doroņinu Holivudas sabiedrībā, turklāt arī piekrita kļūt par reklāmas seju viņa elites dzīvojamo namu kompleksam Maskavā.Kempbela ir pazīstama arī kā dāsna ziedotāja labdarībai, jo īpaši - dabas aizsardzībai.
Natālija Vodjanova
Pasaka par to, kā vienkārša meitene kļuva par princesi, vairāk atbilst krievu modelei Natālijai Vodjanovai nekā Keitai Midltonei. Ņižņijnovogorodas meitene Nataša ir dzimusi daudzbērnu ģimenē, un bērnībā viņa diez vai varēja iedomāties, ka kļūs par modes skašu zvaigzni.
Tomēr vienā no modeļu atlasēm viņu ievēroja, un jau pēc pāris gadiem Vodjanova reklamēja vissmalkākos zīmolus, tostarp "Guerlain", "Chanel", "Gucci" un daudzus citus.
Vodjanova ir, iespējams, vienīgā krievu izcelsmes modele, kurai izdevies uzkāpt tik augstu - draudzība ar viņu ir svarīga vadošajiem pasaules modes dizaineriem, bet viņas labdarības balles apmeklē pirmā lieluma zvaigznes.
Arī personīgajā dzīvē Natašai veicās - viņas pirmais vīrs un trīs bērnu tēvs bija britu aristokrāts Džastins Portmens. Lai gan laulība izjuka, viņa izveidojusi jaunas attiecības ar miljardieri Antuānu Arno, kurš atbalsta visas viņas ieceres.
Vodjanovas centieni labdarības jomā saistīti ar viņas dzimteni - modele rīko balles, maratonus un akcijas, lai savāktu naudu bērnu ārstēšanai provinces pilsētās un bērnu laukumu celtniecībai.
Dženifera Lopesa
Četrdesmit divus gadus vecā Dženifera Lopesa ir īsts veiksmes simbols un paraugs visām spāņu valodā runājošām sievietēm. Vienkārša dejotāja no nabadzīga rajona - Bronksas, uzaugusi puertorikāņu ģimenē, panāca, ka 2012. gadā žurnāls "Forbes" viņu atzina par ietekmīgāko slavenību pasaulē.
Džei Lo ir ne tikai miljoniem klausītāju mīļākā dziedātāja, bet arī lieliski apmaksāta aktrise, stila ikona un talantīga darījumu sieviete, kura izmanto savu popularitāti personīgā modes zīmola J.Lo attīstīšanai.
Dženiferas karjera sākās kā fona dejotājai grupā "New Kids on the Block", bet pēc tam viņa dejoja arī Dženetas Džeksones un Marka Entonija (viņš vēlāk kļuva par viņas trešo vīru) priekšnesumos.
Lopesa joprojām lielu uzmanību velta deju priekšnesumiem un daudz laika pavada mēģinājumos kopā ar savu grupu, kuras dejotāji viņu dēvējot par "mūsu lielisko bosu".
Vēl Lopesa ir pazīstama kā ļoti sentimentāla būtne: viņas debijas albumam "On the 6", kas nāca klajā 1999. gada jūnijā, dots šāds nosaukums par godu metro, ar kuru viņa savulaik brauca uz mūzikas skolu Manhetenā.
2011. gadā iznāca jau septītais studijas albums "Love?", bet pagājušajā gadā - divi jauni klipi singliem no šī albuma. Vienā no tiem redzams Džei Lo jaunais draugs, 25 gadus vecais Kaspers Smārts.
Daudzi šīm attiecībām paredzēja vien neilgu mūžu, bet Lopesa, nepievēršot uzmanību tenkotājiem, nolēma palīdzēt Kasperam izveidot karjeru, padarot viņu par savas dejotāju trupas galveno horeogrāfu.
Vēl kāds rosīgās Dženiferas darbības virziens ir restorānu bizness - pagājušā gada pavasarī durvis vēra viņas kubiešu restorāns Madre's Pasadenas pilsētā Kalifornijā.
Lopesa tāpat bija viena no pirmajām zvaigznēm, būtībā šīs ievirzes radītāja, kas guva panākumus parfimērijas biznesā: jau pašas pirmās viņas radītās smaržas "Glow by J.Lo" kļuva par īstu hitu.
Madonna
Madonnai, gluži kā ikvienai megazvaigznei, skapī glabājas pāris skeleti, tomēr pielūdzēji dīvai piedod praktiski visu, kamēr vien iznāk jauni singli un video klipi.
Piecdesmit trīs gadus vecā dziedātāja, kuras kontā ir vairāk nekā desmit albumi, pelnīti tiek dēvēta par popmūzikas karalieni. Tomēr pirmos soļos mūzikā Medža Čikone spēra kā bundziniece sava drauga grupā Ņujorkā.
"Brauciens uz Ņujorku bija pirmā reize manā mūžā, kad lidoju ar lidmašīnu, bet pēc tam pirmo reizi izsaucu taksometru - viss notika pirmo reizi. Es ierados pilsētā ar 35 dolāriem kabatā. Tas bija drosmīgākais solis manā dzīvē," atceras dziedātāja.
Nedaudz vēlāk Madonna sāka dziedāt un sacerēt pati savas dziesmas. Jau pēc diviem gadiem pasauli satricināja viņas skaņdarbs "Like a Virgin" un skandalozu slavu ieguva tās video klips.
Arī Madonnas tēls un ģērbšanās stils spēcīgi ietekmēja pagājušā gadsimta astoņdesmito un deviņdesmito gadu meitenes. Dziedātāja kļuva par īstu stila ikonu, un joprojām nav aizmirsts viņas koniskais krūšturis un skaistuma mušiņa virs lūpas.
Madonna kā pieredzējis mārketologs veiksmīgi izmanto seksa tēmu. 1992. gadā iznāca viņas skandalozā grāmata "Sex", kurā bija apkopotas ilustrētas dziedātājas seksuālās fantāzijas. Foto albums izraisīja pretrunīgu sabiedrības reakciju, tomēr tika pārdoti 1,5 miljoni eksemplāru, katrs par 50 ASV dolāriem.
Šķiet, Madonnai izdodas viss, ko viņa uzsāk: viņas dziesmas ir populāras, reklāmas līgumi rakstāmi ar sešciparu skaitļiem, tomēr viņas dzīvē ir arī neiekarotas virsotnes.
Viņai neizdevās gūt atzinību kā aktrisei, lai gan Madonna piedalījusies pat vairāk nekā 20 filmās. Debija režisores lomā pagājušajā gadā arī bija neveiksmīga - kritiķiem nepatika viņas filma "Mēs. Ticam mīlestībai". Madonna gan saņēma Zelta globusu, bet nevis kā režisore, bet filmas skaņu celiņa autore.
Madonna, tāpat kā vairākas citas šī stāsta varones, neaizmirst pietiekami daudz uzmanības veltīt arī bērniem, un to viņai ir veseli četri. Ar pusaudzi meitu Lurdu dziedātājai ir pat kopēja apģērbu līnija "Material Girl".
Rodas iespaids, ka Madonnas panākumu noslēpums ir nespēja dzīvot bezdarbībā, un viņa joprojām aktīvi rosās - puskaila filmējas klipos, piedalās provocējošās fotosesijās, rīko neaizmirstamus šovus un paspēj apmeklēt arī Kabalas centru.
Keita Mosa
Vēl viena sieviete - fenomens šajā topā ir modele Keita Mosa. Par viņu runā, ka Keita parādījusies īstajā laikā un īstajā vietā.
Nelielā auguma gaišmatainā dumpiniece spēja pielikt punktu garkājaino supermodeļu ērai astoņdesmito gadu beigās un deviņdesmito sākumā. Pirmos nopietnos panākumus viņa guva ar piedalīšanos zīmola "Calvin Klein" reklāmas kampaņā.
Tādu Keitu Mosu ieraudzīja visa pasaule: itin kā novārdzināts ķermenis, bērnišķīgas krūtis, zili riņķi zem acīm, bet skatienā - tukšums un atsvešinātība. Pārsteidzoši, bet pasaule šo tēlu iemīlēja! Viņā bija kaut kas neparasts un piesaistošs.
"Skaistuma un grēcīguma" apvienojums Keitai radīja daudz pielūdzēju, un starp tiem bija arī aktieris Džonijs Deps. Bet neatkārtojamais stils un prasme apvienot šķietami nesavienojamas lietu padarīja viņu par modes ikonu.
Savu pirmo miljonu Keita nopelnīja 20 gadu vecumā, bet 2000. gadā viņa bija visaugstāk apmaksātā modele pasaulē.
Keitas dzīvē viss bija labi, līdz 2005. gadā viņa iepazinās ar mūziķi Pītu Dohertiju, kurš, kā uzskata žurnālisti, arī viņu iepazīstināja ar narkotikām.
Vienā no ballītēm par godu Pīta albuma iznākšanai paparaci Mosu nofotografēja brīdī, kad viņa iešņauca kādu vielu, kas atgādināja kokaīnu. Tas sacēla milzīgu skandālu, kompānijas viena pēc otras lauza līgumus ar modeli. Lai atbrīvotos no atkarības, Mosa devās uz rehabilitācijas klīniku.
Pēc ārstniecības kursa iziešanas Mosa mēģināja atgriezties modes pasaulē, un viņai tas izdevās. Modeli atbalstīja arī slavenie draugi - Katrīna Denēva, Šarona Stouna, Naomi Kempbela un Eltons Džons.
Jau pēc gada viņa bija noslēgusi līgumus ar 18 modes namiem, bet Britu modeļu asociācija viņu izvēlējās par Gada modeli.