Translācija notika no Hjūstonas Memoriālās slimnīcas Teksasā, un ārsti pirms tās sākuma brīdināja skatītājus, ka tiešraidē būs nepatīkami skati, kad tiks atvērts sievietes vēders un dzemde.
Trīsdesmit deviņus gadus vecā dzemdētāja bija piekritusi tiešraidei, bet savu vārdu atklāt nevēlējās.
Mediķi jau sen izmanto internetu un sociālos medijus informatīvos nolūkos, bet kopš nesena laika arī kā platformu savu pakalpojumu reklāmai. Pēc daudzu ārstu domām, izplatītu operāciju translācija tiešajā ēterā ir labākais veids, kā tos popularizēt.
Slimnīcas sociālo mediju menedžeris paziņoja: "Tā ir unikāla iespēja ieskatīties operāciju zālē un pavērot ārstu darbu."
Bez ķeizargrieziena pagājušajā nedēļā slimnīca translēja vēl divas procedūras, tostarp kādu smadzeņu operāciju.
"Cilvēki var sekot visām mūsu darbībām soli par solim, vērojot operācijas, kādas veicam katru dienu," skatītāju interesi skaidroja sociālo tīklu menedžeris.
Tā, piemēram, ķeizargrieziena operācijas tiešraidi tīklā "Twitter" redzējuši 72 000 cilvēku 60 valstīs, bet vēl 11 000 pieslēdzās no citiem avotiem. Vislielāko interesi tiešraide izraisīja Vācijā, Norvēģijā un Izraēlā.
Procedūras laikā skatītāji arī varēja uzdot jautājumus, un uz tiem atbildēja ārsti vai citi slimnīcas darbinieki.
Daudzi vēlējās uzzināt arī jaundzimušā vārdu, bet slimnīcas personāls atteicās sniegt privātu informāciju, lai nodrošinātu mātes tiesības saglabāt anonimitāti.