7074969
Foto: PantherMedia/Scanpix
Latvijā 2 līdz 3% bērnu varētu būt lasīšanas traucējumi. Par to ir pārliecināta Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijas (RPIVA) Izglītības un sociālās psiholoģijas katedras lektore Anda Kauliņa, kura padziļināti pētījusi šo problēmu sava promocijas darba ietvaros, portālu "Delfi" informē augstskolas pārstāvji.

Lasīšana un rakstīšana ir divas svarīgākās pamatprasmes, kas bērnam jāapgūst jau skolā. Tās ir cieši saistītas ar valodas zināšanām, izpratni, lietošanu un ietekmē jebkura cilvēka sociālo un kultūras dzīvi, uzsver pedagoģijas doktore.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!