Īpaši bērnu uztverei izstrādātās interaktīvās apmācību programmas uzdevums ir mācīt bērniem personiskās drošības iemaņas saskarsmē ar citiem cilvēkiem - pazīstamiem, svešiem, vienaudžiem vai pieaugušajiem, lai varētu pasargāt bērnus no vardarbības un izmantošanas riskiem.
Sākumskolas sociālā pedagoģe Maija Apine uzsver, ka "Svarīgi ir runāt ar bērniem par tēmām, kas ir ļoti nozīmīgas astoņgadīgam bērnam -drošība, identitāte, kā arī apgūt zināšanas un prasmes par to, cik dažādas mēdz būt situācijas, kā tajās reaģēt, lai sevi pasargātu. Aptaujājot bērnus pēc Džimbas drošības ceļojuma, esam secinājuši, ka skolēni atceras ne tikai jautrās lietas, kas notikušas 'ceļojuma' laikā, bet arī to, ka visi sliktie noslēpumi (situācijas, kad kāds ir darījis pāri vai noticis) ir jāizstāsta vecākiem, ka bīstamos cilvēkus nevar atpazīt tikai pēc ārējā izskata, bet gan pēc tā, ko viņi dara vai saka, ka katra ķermenis ir īpašs un personisks un, ja tam dara pāri, droši ir jāsaka: "Nedari man tā, man tas nepatīk!"
"Lai arī programmai ir milzīgs pieprasījums no skolu sociālo pedagogu puses, tās īstenošanai līdzekļi no valsts puses netiek piešķirti.
Lai īstenotu šo bērniem tik būtisko preventīvi izglītojošo programmu Centrs Dardedze jau piekto gadu piesaista ārvalstu finansētāju un ziedotāju līdzekļus, arī šogad programmu finansē Karnegi Sociālo Iniciatīvu Fonds no Zviedrijas," stāsta Agnese Sladzevska, "Centrs Dardedze" vadītāja.