H&M šopings
Foto: AP/Scanpix
Jaunā pētījumā konstatēts, ka materiālistiski orientētiem cilvēkiem traumatiski dzīves notikumi sagādā daudz vairāk stresa, kā rezultātā viņi jūt nepieciešamību tērēt arvien lielākas naudas summas. Informācija par šo pētījumu publicēta žurnālā "Journal of the Academy of Marketing Science".

"Ļaudīm, kas ir tendēti uz spēcīgām emocijām, mēdz būt zemāks pašvērtējums nekā citiem," norāda Mičiganas Valsts universitātes Biznesa vadības koledžas docente mārketingā - Ajala Ruvio (Ayalla Ruvio).

"Saskaroties ar grūtībām, materiālisti dodas iepirkties," skaidro Ruvio, "Taču šie piespiedu impulsīvie izdevumi var radīt vēl lielāku stresu un mazināt labklājību. Materiālisma ietekmē vienkārša neveiksme var kļūt par īstenu katastrofu."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!