opings iepirkšanās somas
Foto: AFP/Scanpix
Maiga, nomierinoša mūzika. Uzlaikošanas kabīnes, kas sasniedzamas, tikai izejot caur visu veikalu un tā automātiski aplūkojot pārējās preces. Spoguļi, kas rāda slaidāku attēlu, ceļot mūsu pašapziņu. Tie ir tikai daži no trikiem, kas lielveikalos tik izmantoti, lai piemānītu klientus, liekot tiem nopirkt vairāk. Turpinājumā „Daily Mail” apkopotās viltības, kas cilvēkus ietekmē iepērkoties.

Novietojums

Lielveikali, īpaši pārtikas, ir iekārtoti tā, lai iedrošinātu cilvēkus atklāt jaunas vietas un nodaļas, izpētot papildu plauktus un attiecīgi nopērkot vairāk. Tāpat tirdzniecības centri visbiežāk ir celti vairākos stāvos, radot sajūtu, ka tas, ko mums patiešām vajag, ir kādā no vēl neapmeklētajiem stāviem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!