Iegūtie rezultāti ir visai pārsteidzoši, atklājot, ka stiprais dzimums ir krietni jūtīgāks nekā pierasts uzskatīt – 37 procenti aptaujāto vīriešu pēdējā mēneša laikā ir raudājuši.
Jāpiebilst, ka lielākā daļa aptaujas dalībnieku atzinuši, ka jēdziens "normāls" ir krietni pārvērtēts. 54 procenti vīriešu atbildējuši, ka paši sev šķiet normāli, tomēr lepojas ar pāris dīvainiem ieradumiem, savukārt 44 procenti aptaujas dalībnieku norādījuši, ka "normālam būt ir garlaicīgi", tādēļ viņi par to ikdienā pat neaizdomājas.
Lielu rezonansi un pārsteigumu sabiedrībā radījusi arī atbilde uz jautājumu par striptīza klubu apmeklēšanu – 37 procenti vīriešu norādījuši, ka viņiem šīs iestādes nemaz nepatīk.
Tāpat, kamēr vairums sieviešu uzskata, ka sporta pārraižu skatīšanās televīzijā ir vīriešu iecienītākā nodarbe, realitātē situācija ir pilnībā citāda – 33 procenti vīriešu sporta pārraides skatās reizi pa reizei, savukārt 29 procentus tās neinteresē vispār.
Atbildot uz jautājumiem par alkohola lietošanu, atklājies, ka vairums pētījuma dalībnieku (48 procenti) nedēļā nelieto vairāk par divām alkohola vienībām, savukārt 34 procenti norādījuši, ka iedzer vienu līdz divas reizes nedēļā.
Saskaņā ar aptaujas rezultātiem arī atklājies, ka "normālam" vīrietim ir trīs līdz pieci pāri džinsu (51 procents), kā arī viņš reizēm skatās kulinārijas raidījumus televīzijā.
Pētot vīriešu seksuālo dzīvi, noskaidrots, ka 63 procenti pētījuma dalībnieku nekad dzīvē nav sūtījuši seksuāla satura īsziņas, savukārt 54 procenti – piedalījušies lomu spēlēs.
45 procenti vīriešu ar seksu nodarbojas reizi līdz divas nedēļā, savukārt 20 procenti – vēl retāk, bet 19 procentiem sekss ir trīs un vairāk reizes nedēļā.
Tāpat noskaidroti arī mūsdienu vīriešu skaistumkopšana sparadumi – 56 procentu aptaujas dalībnieku atklājuši, ka lieto mitrinošu krēmu, 78 procenti nekad nav izmantojuši konsīleri, lai maskētu ādas nepilnības, 96 procenti nekad nav lietojuši iedeguma krēmus, bet 76 procentiem nekad nav bijis manikīrs.
Tiesa, apstiprinājusies arī pāris stereotipi par stiprā dzimuma pārstāvjiem – 48 procentiem nepatīk dziedāšanas šovi, vairums krietni labprātāk dodas iepirkties, lai iegādātos jaunu auto vai tā detaļas nekā drēbes, savukārt vairāk nekā puse atzinuši, ka nekad neietu uz grupas "Coldplay" koncertu.