Foto: Publicitātes foto
Apgāds Zvaigzne ABC ir laidis klajā grāmatu – bestselleru "Māksla lasīt domas". Zviedrijā vien ir pārdoti vairāk nekā 150 000 grāmatas eksemplāru, tā tulkota vairāk nekā 10 valodās un publicēta vairāk nekā divdesmit valstīs. Autors Henriks Fekseuss ir zviedru spožākā zvaigzne komunikācijas un mentālo tehniku jomā un savā grāmatā pierāda, ka lasīt domas ir vienkārši, ka to var visi un ka visi to arī dara - tikai paši neapzinās. Lasīsim "Māksla lasīt domas" un darīsim to apzināti!

Īstā komunikācija notiek bez vārdiem. Vārdos izteiktais veido mazāk par desmit procentiem no kopējās informācijas. Pārējo pauž stāja, intonācija, gaita, skatiens un žesti, atklājot cilvēku patiesās izjūtas un domas. 

Turklāt tās ļoti bieži atšķiras no vārdos izteiktajām. Zinot, kā zemapziņa uztver ķermeņa signālus, ikviens var kontrolēt pats savu vēstījumu, precīzi saprast, ko īsti grib pateikt sarunu biedrs, kā arī virzīt viņa domas sev vēlamā gultnē. Turklāt tā rīkoties nebūt nav amorāli vai slikti. Neapzināti to dara visi. 

Grāmatā "Māksla lasīt domas" Henriks Fekseuss atklāj, kā atšifrēt bezvārdu informāciju un kā šo prasmi izmantot jebkurā dzīves situācijā, sākot no darba intervijas un beidzot ar randiņu. Viņš prot saprotami izskaidrot vissarežģītākās sakarības un raksta tā, ka lasītājs, bauda pat sausu teoriju un alkst uzzināt vēl vairāk.

Grāmata ir viegli uztverama un ļoti praktiska – bagāta ar piemēriem, vingrinājumiem un ilustrācijām. Tas ļauj izlasīto teoriju nekavējoties pārbaudīt praksē. Precīzi saprotot, kas un kā jādara, domu lasīšana izrādās pavisam vienkārša. 

Lūk, piemērs, kas apliecina, cik viegli ir kontrolēt cilvēkus – izmantojot piekrišanas taktiku. Starp citu, piekrist otram iespējams pat tad, ja esat gluži pretējās domās, ja jums ir darīšana ar īstu blēdi vai jukušo. 

Atliek vien izmantot kādu no neapgāžami patiesajām frāzēm "tavā vietā es rīkotos tāpat" vai "ja es būtu tavā vietā, es domātu tāpat". Tas ir tik vienkāršs paņēmiens, bet dara īstus brīnumus, jo rada sajūtu, ka otrs ir sadzirdēts un saprasts. Un kas gan strīdēsies ar kādu, kurš viņam piekrīt. Tas būtu tāpat kā strīdēties pašam ar sevi. Savukārt tas, kurš izrādīja piekrišanu, ir izveidojis labu fundamentu turpmākai sadarbībai.

Var jautāt, kas notiks tad, ja apguvuši grāmatā "Māksla lasīt domas" aprakstītos paņēmienus visi sāksim cits citu analizēt? Henriks Fekseuss apgalvo, ka "tad mēs visi jau būsim labāki cilvēki tāpēc vien, ka ievērosim arī citus cilvēkus, ne tikai paši sevi vien. Mēs iesim cauri dzīvei vienkāršāk, pa gludāku ceļu, un mums būs daudz jautrāk. Mums joprojām būs atšķirīgi viedokļi, taču daudzus konfliktus varēsim atrisināt jau agrīnā stadijā, patīkamā un cieņpilnā veidā".

Izmēģini Fekseusa piedāvātās metodes! Pārbaudi, vai spēj lasīt citu domas!

Henriks Fekseuss ir sensacionāls lektors, psiholoģiskais iluzionists un domu lasītājs, populārs TV šovu vadītājs un vairāku bestselleru autors. Mēdz teikt, ka savu prasmju dēļ viņš ir bīstams cilvēks. Taču Henriks to noliedz un raksturo sevi kā miermīlīgu puisi, kam ļoti patīk cilvēki, kuri dara to, ko viņš vēlas.

Fekseuss ir dzimis Zviedrijā 1971. gada 29. septembrī, un jau bērnībā atšķīrās no saviem vienaudžiem. Septiņu gadu vecumā Henriks atklāja maģijas spēku, pārvēršot skolas laiku īstā ellē (vairāk gan skolasbiedriem nekā sev). Jau pusaudža gados viņš saprata, ka maģija ir efektīvs instruments, ar kura palīdzību iespējams ietekmēt citus. Vēlāk Henriku arvien vairāk sāka fascinēt fenomens, ka cilvēka acis, ķermenis un izturēšanās bieži vien pauž ko pilnīgi citu nekā viņa vārdi un rīcība.

Pabeidzis akadēmiskās filozofijas studijas, Fekseuss drīz kļuva par pieprasītu speciālistu komunikācijas jomā. Tagad Henriks Fekseuss ir populārs "izglītības šovmenis". Viņš ir mainījis jēdziena mind reading (domu lasīšana) nozīmi un atklājis jaunas zināšanas neverbālajā komunikācijā, ķermeņa valodā, psiholoģiskā manipulācijā un ietekmēšanā. 

Henriks ir apguvis tādas komunikācijas un mentālās tehnikas kā neirolingvistisko programmēšanu, hipnozi, aktiermākslu, maģiju un psiholoģiju, kā arī pētījis plašsaziņas līdzekļu un reklāmas ietekmi uz indivīdu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!