<a rel="cc:attributionURL" href="http://www.flickr.com/photos/mamchenkov/">Leonid Mamchenkov</a> / <a rel="license" href="http://creativecommons.org/licenses/by/2.0/deed.en">cc</a>

„Skatos, jo var pasmieties,”; „Skatāmies interesības pēc”; „Nevar jau visu laiku skatīties multenes, vajag arī reklāmas paskatīties” – šos iemeslus bērni nosauc kā galvenos, kāpēc skatās reklāmas. Vēl viens ideja, kādēļ vispār reklāmas ir vajadzīgs, "jo aktierim vajag atpūsties un iedzert ūdeni."

Kurš gan nezina, ka tiklīdz TV ekrānā parādās reklāma, tā par bērna uzmanību konkurēt vairs nespēj nekas cits. Laikmetā, kad reklāmas rullīšu košums ir tik pārbagāts, par reklāmas ietekmi uz bērnu izvēli un uzvedību "Ģimenes studijā" runā  uztura speciāliste Gundega Rudzīte, DDB reklāmas aģentūras stratēģiskais direktors Edgars Pētersons un psiholoģe Ineta Tunne.

Kāpēc reklāma tik ļoti piesaista jauno paaudzi un vai reklāmai ir arī sociāla funkcija? Vai vajadzētu ierobežot bērniem reklāmu skatīšanos un vai reklāmu varā nonācis bērns kļūst arī par ģimenes budžeta plānošanas un tērēšanas ietekmētāju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!